Search
Now showing items 1-10 of 463
Ισορροπία αποφυγής συγκρούσεων: μια θεμελιώδης διάσταση της θεωρίας παιγνίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-07)
Εάν η θεωρία παιχνιδιών ήταν επιχείρηση, το εταιρικό σύνθημα δεν θα ήταν «κανένα άτομο δεν είναι μόνο του». Αυτό συμβαίνει επειδή η εστίαση της θεωρίας παιχνιδιών είναι στην αλληλεξάρτηση που υπάρχει, όπως για παράδειγμα ...
Εφαρμογή κινητών συσκευών για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων σε συμμόρφωση με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (ΓΚΠΔ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-04)
Με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation - GDPR) (ΕΕ)2016/679 που εκδόθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το 2016 με έναρξη ισχύος από τον Μάϊο του 2018, οι απαιτήσεις ...
Χρήση εξελικτικών αλγορίθμων για την εκπαίδευση Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει εξελικτικές τεχνικές για την εκπαίδευση Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων (ΤΝΔ). Με τον όρο εξελικτική τεχνική αναφερόμαστε σε μια υποκατηγορία των μετα - ευριστικών τεχνικών. Οι εξελικτικοί ...
Μοντελοποίηση ασαφών συστημάτων με την χρήση δικτύων Petri
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Τα ασαφή σύνολα (π.χ. ψηλοί άνθρωποι, μεγάλοι αριθμοί) αποτελούν έναν αρκετά χρήσιμο τρόπο έκφρασης και μοντελοποίησης του πραγματικού κόσμου. Η ασαφής λογική αποτελεί μία κατηγορία λογικής στην οποία οι λογικές μεταβλητές ...
Ένα Κοινωνικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Μάθησης που χρησιμοποιεί προσαρμοστικές δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των φοιτητών με βάση την αναθεωρημένη ταξινομία Bloom
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02-21)
Σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός κοινωνικού συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης των μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα της Γεωμετρίας. Αφορά μαθητές Α’ Λυκείου καθώς και ανθρώπους οι οποίοι είναι λάτρεις της Γεωμετρίας ...
Web σύστημα παραγγελιοληψίας σε πραγματικό χρόνο για συσκευές Android με την χρήση .Net και React.js
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Στόχος της διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός συστήματος - μιας εφαρμογής που να διευκολύνει
ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες στην καθημερινή τους ζωή και πιο συγκεκριμένα κατά την
παραγγελία από καταστήματα (για φαΐ, ...
Αντικειμενοστρεφής ανάπτυξη λογισμικού με UML βασισμένη στη διαδικασία RUP
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σε περιβάλλον διαδικτύου αποτελεί μια σύνθετη διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού, η οποία ενσωματώνει πολλούς μηχανισμούς (διαχείριση δεδομένων, εκτέλεση διαχειριστικών λειτουργιών ...
An alternative formulation of the artificial immune recognition system learning algorithm
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-06)
Ο AIRS είναι ένας αλγόριθμος μάθησης με επίβλεψη που έχει δείξει οτί μπόρει να πετύχει ανταγωνιστικά αποτελέσματα σε κάποια γνωστά σετ δεδομένων. Ο σκοπός αυτής της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση μιας εναλλακτικής ...
Εφαρμογή ανιχνευτή ιστού για την κατηγοροποίηση και την αποθήκευση δεδομένων σε αποθήκες δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Ο χώρος που η εργασία κινείται και αναφέρεται είναι ο ‘web crawling’ ο οποίος σημαίνει μια εφαρμογή η οποία αναλύει το δέντρο δόμησης μια ιστοσελίδας (Dom) και αποσκοπεί στην άντληση πληροφοριών.
Η εκπόνηση της εργασίας ...
Ανάπτυξη front-end ηλεκτρονικού καταστήματος με σύγχρονες τεχνολογίες σχεδίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, κοινώς e-shops εδώ και μερικά χρόνια έχουν μπει στη ζωή μας και έχουν
διευκολύνει αρκετούς καταναλωτές καθώς, προσφέρουν γρήγορες συναλλαγές, πλοήγηση από το σπίτι,
πληθώρα προϊόντων με ακριβείς ...