Search
Now showing items 1-10 of 37
Η συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων: μια μελέτη περίπτωσης της Electrolux και της Volvo Cars
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Έρευνα και διάχυση γνώσης στην Ευρώπη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-24)
Στην εποχή μας όλο και περισσότερες χώρες στηρίζονται την παραγωγή την διάδοση αλλά και την εκμετάλλευση της επιστημονικής γνώσης η οποία λειτουργεί συνήθως ως εργαλείο αύξησης της παραγωγικότητας και βελτίωσης της οικονομίας. ...
Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας η περίπτωση της ΒΙΚΟΣ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στις μέρες μας εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης και της ανταγωνιστικότητας που υπάρχει γενικότερα στις οικονομίες δημιουργείται η ανάγκη στις επιχειρήσεις για τη δόμηση μιας εφοδιαστικής αλυσίδας η οποία θα παίξει καθοριστικό ...
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός και εμπειρία του καταναλωτή στον ασφαλιστικό τομέα. Η μελέτη των ασφαλιστικών εταιρειών της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και πως
αυτός σχετίζεται και βρίσκει εφαρμογή στην Ιδιωτική Ασφάλιση στην χώρα μας. Στο πρώτο
κεφάλαιο, θα ορίσουμε την έννοια του marketing και ...
Κρυπτονομίσματα και χρηματοπιστωτικός κίνδυνος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο της μελέτης των κρυπτονομισμάτων και της επιρροής που αυτά έχουν στην σημερινή οικονομία. Προκειμένου όμως να είμαστε σε θέση να αναλύσουμε τις πτυχές που αφορούν το τεχνικό κομμάτι ...
Ξέπλυμα χρήματος: ο ρόλος των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και οι επιδράσεις στην οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξοδική προσέγγιση του φαινομένου "Ξέπλυμα μαύρου χρήματος", του ρόλου των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων για την πρόληψη και την καταστολή του και την επίδραση που επιφέρει στην οικονομία ...
Gamification και test προσωπικότητας στην επιλογή προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Οι μέθοδοι αξιολόγησης διαχωρίζονται και ερμηνεύονται συχνά στο πλαίσιο διαφορετικών προσεγγίσεων αντί να συνδυάζονται σε ολοκληρωμένα μέσα κατανόησης της ικανότητας του εργαζομένου. Η σύνδεση των τομέων της αξιολόγησης ...
Banking digital transformation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)
Στην εποχή που διανύουμε παρατηρούμε μια συνεχή πρόοδο της τεχνολογίας που λαμβάνει χώρα σε όλο και περισσότερους τομείς της οικονομίας μας. Σε αυτή την εξέλιξη δεν μπορεί να μην συμμετέχει και να μεταβάλλεται το τραπεζικό ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον ασφαλιστικό κλάδο - Μελέτη περίπτωσης Allianz Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της έννοιας και του βαθμού ενσωμάτωσης του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ασφαλιστικό κλάδο, τόσο διεθνώς αλλά κυρίως στην Ελλάδα. Για αυτό επιλέχθηκε η μελέτη περίπτωσης της Allianz ...