Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 398
Αυτόματη περιγραφή οπτικοακουστικών σκηνών με χρήση βαθέων νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Η Μηχανική Μάθηση είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο πεδίο της πληροφορικής, ικανό να παρέχει λύσεις σε απαιτητικά προβλήματα αυξανόμενης πολυπλοκότητας. Στο πλαίσιο αυτό, ο στόχος αυτής της διατριβής είναι να οικοδομηθεί ένα ...
Εντοπισμός και ανάλυση ψευδών ειδησεογραφικών άρθρων με χρήση βαθέων τεχνητών νευρωνικών δικτύων και μοντελοποίησης θεμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-01)
Το πρόβλημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις στην διαδικτυακή εποχή και ανά περίσταση διώκεται ποινικά. Οι πληροφορίες μπορούν να διαδίδονται χωρίς κάποιο φίλτρο αξιοπιστίας της πληροφόρησης, ...
Εφαρμογή για Android κινητές συσκευές με ερωτήσεις εκμάθησης ιστορίας γραμμένη σε kotlin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ανάπτυξη εφαρμογής βασιζόμενη σε λειτουργικό σύστημα android και η οποία θα αφορά ερωτήσεις γνώσης που θα απευθύνονται όχι μόνο σε μαθητές, αλλά και σε ενήλικες. Η ...
Εξόρυξη δεδομένων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Η διατριβή αυτή αναλύει εκτενώς την εφαρμογή των τεχνικών μηχανικής μάθησης στον σημαντικό τομέα της ανάλυσης συναισθημάτων. Πραγματευόμαστε τον τρόπο με τον οποίο η μηχανική μάθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξαγωγή ...
Επιθέσεις και εργαλεία εντοπισμού ευπαθειών σε κατανεμημένα συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Τα υπολογιστικά συστήματα με την πάροδο των ετών και της τεχνολογίας έχουν περάσει απο διάφορα στάδια αλλαγών. Απο απλά μονοδιάστατα συστήματα για εξυπηρέτηση ενός χρήστη με συγκεκριμένες απαιτήσεις και πεπερασμένους πόρους, ...
Σχεδίαση και παραμετροποίηση στοιχείων πολιτιστικής κληρονομιάς σε περιβάλλον ΒΙΜ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Το «Κτιριακό πληροφοριακό μοντέλο» ή αλλιώς BIM (Building Information Modeling) έχει αναδειχθεί ως μια καινοτόμος τεχνολογία στον κατασκευαστικό κλάδο, η οποία τείνει να αντικαταστήσει τη συνήθη διαδικασία παραγωγής ...
Ευφυείς agents σε mobile εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την διερεύνηση των δυνατοτήτων των ευφυών
agents για την αναγνώριση γλώσσας, εξαγωγή παραμέτρων και προθέσεων του χρήστη σε
mobile εφαρμογές.
Η χρήση των agents εμφανίζεται ...
Χρήση λογισμικού εξομοίωσης για την εκμάθηση προγραμματιζόμενων δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Τα Προγραμματιζόμενα με Λογισμικό Δίκτυα (Software-Defined Networks) έχουν ήδη ενσωματωθεί σε κάθε πιθανή τεχνολογία μετάδοσης δεδομένων. Τα συναντάμε λιγότερο σε τοπικά δίκτυα, πιο συχνά σε δίκτυα ευρείας περιοχής και ...
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...
Αυτοδιαχειριζόμενες ταυτότητες με τη χρήση του οικοσυστήματος Hyperledger
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Σε αντίθεση με τα συμβατικά δίκτυα που χρησιμοποιούνται ευρέως, η τεχνολογία Blockchain είναι ένα δίκτυο ομότιμων χρηστών που μπορεί να λειτουργεί χωρίς κεντρική αρχή. Αυτό υποδηλώνει ότι οι κόμβοι σε ένα τέτοιο δίκτυο δεν ...