Search
Now showing items 1-10 of 463
Μη γραμμικά μοντέλα διαμόρφωσης γνώμης στα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν σημαντική επίδραση στη συμπεριφορά των ανθρώπων και στη γνώμη
τους. Για το λόγο αυτό, προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος των δικτύων αυτών στην κοινωνική
συμπεριφορά, έχουν αναπτυχθεί στο παρελθόν ...
Ανάπτυξη εφαρμογής σε περιβάλλον Android με εξατομικευμένες προτάσεις σειρών και δυνατότητα interaction με χρήστες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
Με την ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, όλο και περισσότεροι χρήστες έχουν έξυπνες συσκευές για να αξιοποιούν τις δυνατότητες τους προκειμένου να αναβαθμίσουν την καθημερινότητά τους. Η παρούσα διπλωματική αρχικά ...
Ανάπτυξη μεθόδων μηχανικής μάθησης (SVMs και NNs) για την πρόβλεψη ιδιοτήτων υλικών με βάση την χρήση δεδομένων ανάστροφου χώρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Η παρούσα εργασία διερευνά την πιθανή εφαρμογή δύο νέων μοντέλων μηχανικής μάθησης, ένα μοντέλο Νευρωνικών Δικτύων (ΝΝ) και ένα μοντέλο Support Vector Machine (SVM), για τη γρήγορη πρόβλεψη δομικών χαρακτηριστικών διαφόρων ...
Κυβερνοασφάλεια στη ναυτιλιακή βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της Κυβερνοασφάλειας στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία. Σκοπός της είναι να αναδειχτεί η αναγκαιότητα τήρησης μέτρων ασφαλείας στα ναυτιλιακά συστήματα προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλότητα ...
Δημιουργία πλατφόρμας προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε Android συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Τα τελευταία χρόνια κάποιος θα μπορούσε να παρατηρήσει μια ανάπτυξη
στις τεχνολογίες βασισμένες στη θέση και στη γεωχωρική πληροφορία. Η
γνώση της θέσης στις κινητές συσκευές οδήγησε στη ανάπτυξη των
Location Based ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ...
Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την εισαγωγή και την αξιολόγηση μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική ρομποτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Στην εργασία αυτή γίνεται μια επισκόπηση των εργαλείων που
μπορεί να χρησιμοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία για την διδασκαλία της
ρομποτικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γίνεται αναφορά
στο ...
Διαδικτυακή εφαρμογή καταγραφής και παρουσίασης συμβάντων με χρήση μη σχεσιακής βάσης δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Το Παγκόσμια Διαδίκτυο, ή Internet, αποτελεί το σημαντικότερο και
επιδραστικότερο δημιούργημα του ανθρώπου τα τελευταία πενήντα χρόνια. Η
εφεύρεση του Παγκόσμιου Ιστού (World Wide Web) και η εύκολη πρόσβαση στο
Διαδίκτυο ...
Απειλές ασφαλείας για εφαρμογές απομακρυσμένης σύνδεσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται αναφορά των πρωτόκολλων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για απομακρυσμένη πρόσβαση σε υπολογιστικά συστήματα. Συγκεκριμένα, γίνεται εκτενής αναφορά της λειτουργία του πρωτόκολλου ...
Τεχνητή νοημοσύνη και αυτόνομη οδήγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10-19)
Αυτή η διπλωματική εργασία πραγματεύεται την χρήση των αυτόνομων οχημάτων στις μέρες μας και το τι είδους τεχνολογίες χρησιμοποιούν για την επίτευξη των πλήρως αυτοματοποιημένων οχημάτων. Αρχικά έγινε μία ανάλυση των όρων ...