Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 121
Μηχανική μάθηση σε ασύρματα δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τεχνικές μηχανικής μάθησης με εφαρμογή σε ασύρματα δίκτυα.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις βασικές τεχνικές για μηχανική
μάθηση, καθώς και το πως μπορούν να εφαρμοστούν ...
Multiple layer hybrid classification for Android malware detection
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Εκμάθηση μαθηματικών με βάση το παιχνίδι στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Σε αυτή την διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα e-course για το μάθημα των μαθηματικών της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείου για την ενότητα των δεκαδικών αριθμών. Το εκπαιδευτικό μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε ...
Cybersecurity education status and curriculum analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Chatbots in healthcare: towards AI-enabled general diagnosis and medical support
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Εφαρμογές της κρυπτογραφίας βάσει ταυτότητας στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση και στη ναυσιπλοΐα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-23)
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στη διερεύνηση και πειραματική εφαρμογή προτάσεων βασισμένων σε σχήματα Κρυπτογραφίας Βάσει Ταυτότητας (ΚΒΤ) με απώτερο στόχο την επίλυση προβλημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και την ασφάλεια ...
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ...
Management of cellular broadband networks by means of machine learning techniques
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02-05)
Τα κυψελωτά δίκτυα κινητών επικοινωνιών είναι μία από τις τεχνολογίες με την μεγαλύτερη επίδραση στην σημερινή βιομηχανία των τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφορικής. Παρέχουν ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά και μια ...
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε ...
Managing networks and services based on artificial intelligence in heterogeneous broadband environments for 5th generation and beyond
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Tα κίνητρα αυτής της ερευνητικής δραστηριότητας προέρχονται από το γεγονός της εκθετικής αύξησης της ζήτησης δεδομένων που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια καθώς και στην προσέγγιση των θεωρητικών ορίων του capacity των ...