Search
Now showing items 1-5 of 5
The novel concept of destination love in tourism & marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-28)
Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου ...
The implementation and impact of accounting standards on Greek Small and Medium-sized entities
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Η θέσπιση του ν. 4308/2014 (Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα) που ενσωμάτωσε την νέα Ευρωπαϊκή Λογιστική Οδηγία (Οδηγία 2013/34/EE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Ιουνίου 2013) επέφερε δραστικές αλλαγές ...
Information content of asset growth for future firm performance
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09-14)
Η ανωμαλία ανάπτυξης περιουσιακών στοιχείων και ο σχετικός παράγοντας αύξησης του ενεργητικού αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό των σύγχρονων εμπειρικών μοντέλων αποτίμησης περιουσιακών στοιχείων. Παρόλο που υπάρχουν εκτεταμένες ...
Επίπεδο διεθνοποίησης εταιριών και χρηματοοικονομική θέση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09-14)
Τα τελευταία τριάντα χρόνια κυρίως, η βιβλιογραφία στη διοίκηση διεθνών επιχειρήσεων αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Αυτό συμβαίνει γιατί οι διεθνείς επιχειρήσεις στη σύγχρονη μορφή τους έχουν δημιουργηθεί μονάχα τις ...
Αλληλεπίδραση παραγόντων συναισθηματικής νοημοσύνης και στυλ ηγεσίας στα διοικητικά στελέχη του σύγχρονου ναυτιλιακού επιχειρηματικού κόσμου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12-22)