Search
Now showing items 1-10 of 49
Συναισθηματικές και αντιληπτικές επιδράσεις στην υιοθέτηση νέων καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)
Αυτή η μελέτη εξετάζει τον αντίκτυπο των συναισθηματικών και αντιληπτικών παραγόντων στις αποφάσεις υιοθέτησης των καταναλωτών για νέα προϊόντα. Διερευνά πώς συναισθήματα όπως ο ενθουσιασμός, ο φόβος και η εμπιστοσύνη, ...
Study and analysis of cyber security attacks in Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Αυτή η μελέτη επικεντρώνεται στην εξέταση των τάσεων και των τύπων κυβερνοαπειλών που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους. Διερευνά πώς η ταχεία ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων έχει επεκτείνει το φάσμα των ...
Αξιολόγηση και αποτίμηση εταιρειών κλάδου κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-26)
Συγκριτική μελέτη του ρυθμιστικού πλαισίου αποζημίωσης των διαχειριστών συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας σε χώρες της Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-18)
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε επιλεγμένες χώρες στην Ευρώπη, μέσω του ρυθμιστικού πλαισίου που εφαρμόζεται σε αυτές. Αρχικά παρουσιάζεται ιστορικά η δομή και το νομικό ...
Το well-being στην εποχή της αιώνιας νεότητας (longevity)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06-05)
Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια διερευνά τη σύνδεση μεταξύ ευημερίας και
μακροζωίας, εξετάζοντας τις πολυδιάστατες επιπτώσεις της ευημερίας στην
υγεία και τη διάρκεια ζωής των ηλικιωμένων.
Η μελέτη υπογραμμίζει ότι η ...
Εξαγωγικό πλάνο marketing καινοτόμου βιομηχανικού προϊόντος : ο ρόλος των εισαγωγών διανομέων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η Στρατηγική marketing είναι η διαδικασία με την οποία η επιχείρηση αποφασίζει τη
διάθεσή των πόρων ώστε να πετύχει και διατηρήσει το ανταγωνιστικό της
πλεονέκτημα.
Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε ...
Μελέτη αγοράς και marketing εμπορικού κλάδου, ενός αδιαφοροποίητου εμπορικού προϊόντος : η περίπτωση του συνδετικού υλικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εξετάσουμε τις αγοραστικές συνήθειες των εμπόρωνκαταστημάτων που εμπορεύονται ένα αδιαφοροποίητο προϊόν όπως είναι οι βίδες και τα παρελκόμενά τους (περικόχλια-ροδέλες-ντίζες). Η ...
Ικανοποίηση εργαζομένων στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10-17)
Το επάγγελμα των Ιατρών και Νοσηλευτών είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που παρατηρείται το φαινόμενο της επαγγελματικής εξουθένωσης, όπου ο εργαζόμενος καταρρέει ψυχολογικά. Οι επαγγελματίες υγείας ...
Αυτισμός και εργασία : μια στρατηγική επιχειρηματική πρόταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-26)
Η εργασία αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα προσωπικής ανάπτυξης, κοινωνικής συνοχής και αυτοεκτίμησης, ιδιαίτερα για άτομα με αυτισμό. Για τα άτομα αυτά, η επαγγελματική ένταξη λειτουργεί ως γέφυρα κοινωνικής ενσωμάτωσης, ...
Αειφόρες πρακτικές μάρκετινγκ στον κλάδο της λιανικής πώλησης επίπλων - Η περίπτωση της IKEA
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις αειφόρες πρακτικές μάρκετινγκ στον κλάδο της λιανικής πώλησης επίπλων, με έμφαση στην περίπτωση της IKEA. Ο κύριος σκοπός της μελέτης είναι να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η ...