Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 15
Ναυτιλιακοί κύκλοι και ναυτιλιακή χρηματοδότηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)
Ένα βασικό χαρακτηριστικό της ναυτιλιακής δραστηριότητας είναι ότι αυτή υπόκειται σε διακυμάνσεις, οι οποίες είναι συχνές και μπορεί να έχουν αντίστοιχα μεγάλη ή μικρή διάρκεια. Το σύνηθες φαινόμενο είναι ότι οι υφέσεις ...
Επιπτώσεις από την ιδιωτικοποίηση λιμένων και παραχώρηση δικαιωμάτων εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων: παρουσίαση & συγκριτική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-09-15)
Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι να περιγράψει, να αναλύσει και να εξηγήσει το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των λιμένων και την παραχώρηση δικαιωμάτων στους τερματικούς σταθμούς containers. Παλαιότερα η ευθύνη ...
Θαλάσσια αστική συγκοινωνία: η περίπτωση της Σαλαμίνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
Όλων των ειδών οι μεταφορές, αστικές και μη, ασκούν μια επίδραση στο περιβάλλον. Ζούμε σε μια εποχή κρίσιμη για το περιβάλλον, όπου όλα γύρω μας μεταβάλλονται ραγδαία και αρκετές φορές με βλαβερές συνέπειες για τη ζωή μας ...
Το νομικό πλαίσιο της θαλάσσιας ρύπανσης από πετρελαιοειδή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
Η ρύπανση αποτελεί καταστρεπτική παρέμβαση που απειλεί το παγκόσμιο οικοσύστημα με την αλλοίωση των φυσικών στοιχείων. Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιάσει με τον πιο τεκμηριωμένο τρόπο όχι το φαινόμενο της ...
Σημαίες ευκαιρίας και σημαίες ανοιχτού νηολογίου: παραλληλισμοί, διαφοροποιήσεις και εξελίξεις του σύγχρονου θεσμικού πλαισίου που καθορίζει την ανταγωνιστικότητά τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-12)
Ο σύνδεσμος Σημαίας και πλοίου είναι πολύ σημαντικός και καθοριστικός . Η σημαία που κυματίζει σε ένα πλοίο αποτελεί πρώτα μια οπτική μαρτυρία και ένα σύμβολο της εθνικότητας που έχει το πλοίο. Όπως κατοχυρώθηκε και στη ...
Πηγές χρηματοδότησης στην ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-01)
Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας 1970-1980 δεν είχαν προβλήματα στην εύρεση επενδυτικών κεφαλαίων. Η κρίση στη ναυτιλία την περίοδο 1981-1987 ανάγκασε της Τράπεζες να πάρουν δραστικά μέτρα και ...
Σύγκριση της ανταγωνιστικότητας ναυπηγικών - ναυπηγοεπικευαστικών μονάδων στην Ευρώπη και στην Απω Ανατολή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005-11-29)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η παρουσίαση και η μελέτη της ναυπηγικής και ναυπηγοεπισκευαστικής αγοράς και η παρατηρούμενη διάσταση ανάμεσα στην αντίστοιχη βιομηχανία της Ασίας και της Ευρώπης. ...
Πρόσφατες εξελίξεις ναυτιλιακής πολιτικής και διεθνής ανταγωνιστικότητα νηογνωμόνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-12)
Η παρούσα διπλωματική με τίτλο «Πρόσφατες εξελίξεις ναυτιλιακής πολιτικής και ανταγωνιστικότητα Νηογνωμόνων» αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης βασικών γνωστικών πεδίων, καταγραφή πληροφοριών και δεδομένων καθώς επίσης ...
Η αποτελεσματικότητα του ISM code
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-09)
Στόχος της εργασίας αυτής είναι να διαπιστώσει αν και κατά πόσο ο Διεθνής Κώδικας Ασφαλούς Διαχείρισης (International Safety Management Code - ISM 1998) έχει επιτύχει τον σκοπό του. 'Όπως θα αναλυθεί στην συνέχεια, κύριοι ...
Οι σύγχρονες εξελίξεις και η συγκέντρωση στη βιομηχανία των δεξαμενοπλοίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004-06-22)
Στο πρώτο κεφάλαιο της μελέτης παρουσιάζεται η βιομηχανία των δεξαμενόπλοιων με τα παρακάτω θέματα: συνοπτική ιστορική αναδρομή, παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση και την προσφορά χωρητικότητας, καθορισμός των επιμέρους ...