Search
Now showing items 1-10 of 34
Το κανονάκι μέσα από την τεχνολογία VST : από το φυσικό στον ψηφιακό ήχο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη δημιουργία ενός VST οργάνου χρησιμοποιώντας φυσικό ήχο από κανονάκι, το οποίο ηχογραφήθηκε σε στούντιο. Το όργανο ηχογραφήθηκε σε όλη του την έκταση (όλες οι οκτάβες) ανά ημιτόνιο. Στην ...
Η εκμάθηση ενός κεφαλαίου ιστορίας της Α’ γυμνασίου μέσα από την περιήγηση σε ένα ψηφιακό μουσείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)
Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η εικονική πραγματικότητα έχει κάνει μια δυναμική είσοδο στη ζωή μας και οι δυνατότητες της εξελίσσονται με γοργούς ρυθμους. Τις δυνατότητες αυτες δε θα μπορουσαν να μην αξιοποιήσουν τα ...
Ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου με αθλητικά προϊόντα του NBA με τη χρήση του ASP.NET Core MVC και του Entity Framework Core. TheBuzzerBeater
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή είναι το αποτέλεσμα μιας εκτενούς έρευνας και προσπάθειας που διεξήχθη στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Πληροφορική" του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με γνώμονα την απόκτηση ...
Εφαρμογή Android «My Doctor» για ηλεκτρονικά ραντεβού με γιατρό υλοποιημένη με Android Studio και Firebase
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11)
Η παρούσα εργασία αφορά την ανάπτυξη μίας Android εφαρμογής «My Doctor» για εύρεση και προγραμματισμό ιατρικών ραντεβού ηλεκτρονικά, η οποία επιτρέπει σε ασθενείς να κλείνουν ραντεβού με γιατρούς βάσει ειδικότητας και ...
Σύγκριση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης στην εκτίμηση πιστωτικού κινδύνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Η αξιολόγηση πιστωτικού κινδύνου αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για τα χρηματοπιστωτικά
ιδρύματα, καθώς η ακριβής εκτίμηση της πιθανότητας αθέτησης ενός δανείου είναι
απαραίτητη για την αποφυγή οικονομικών απωλειών. Στην ...
Ανάπτυξη δυναμικών και συναισθηματικά ανταποκρινόμενων NPCs στην Unreal Engine 5 χρησιμοποιώντας δέντρα προσαρμοστικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Αυτή η διατριβή εξετάζει την ανάπτυξη δυναμικών και συναισθηματικά ανταποκρινόμενων NPCs στην Unreal Engine 5.4, με έμφαση στη χρήση προσαρμοστικών δέντρων συμπεριφοράς. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η βελτίωση του ρεαλισμού ...
Εφαρμογή τεχνικού γραφείου – ναυτιλιακής εταιρείας με χρήση Microservices, Quarkus Framework και Java
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια εφαρμογή(Web Application), η οποία έχει σχεδιαστεί προκειμένου να χρησιμοποιείται από εταιρείες που διαχειρίζονται ή εκμεταλλεύονται διάφορους τύ- πους πλοίων, καθώς και από ...
FoodAdvisor - Μια εφαρμογή Android για υγεία και φυσική κατάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, η υγεία και η ευεξία έχουν αναδειχθεί σε κορυφαίες
προτεραιότητες για πολλούς ανθρώπους. Η συνεχώς αυξανόμενη συνειδητοποίηση της
σημασίας της υγιεινής διατροφής και της σωματικής άσκησης έχει ...
Ιστοσελίδα καταγραφής δεδομένων πανδημίας, υλοποιημένη με mvc αρχιτεκτονική και spring boot framework
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Στην παρούσα εργασία θα γίνει συλλογή δεδομένων διαφόρων περιοχών του πλανήτη καθώς και συλλογή δεδομένων για την ασθένεια Covid-19 για αυτές τις περιοχές. Τα δεδομένα αυτά θα συλλεχθούν από την ιστοσελίδα ourworldindata.org ...
Benchmarking software design patterns in CRM systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Τα Σχεδιαστικά πρότυπα αποτελούν έτοιμες και δοκιμασμένες συνταγές για την επίλυση
προβλημάτων στη μηχανική λογισμικού. Παρέχουν έτοιμες λύσεις για την αρχικοποίηση
αντικειμένων, τη δομή των κλάσεων και τη διαμοίραση των ...