Search
Now showing items 1-10 of 12
Το ψηφιακό μάρκετινγκ ως μέσο ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού Εμπειρική έρευνα της περίπτωσης της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης ξενοδοχείου Boutique στην Αθήνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές ...
Η απειλή της τρομοκρατίας και οι συνέπειες στον τουρισμό της Ευρώπης - διαχείριση κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Αναμφισβήτητα ζούμε σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και άκρως απρόβλεπτο περιβάλλον, είναι επομένως λογικό να αντιμετωπίζουμε καθημερινά κινδύνους, οι οποίοι μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να εξελιχθούν σε κρίση. ...
Κρυπτονομίσματα, αποκέντρωση και χρήση της Blockchain τεχνολογίας στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)
Η θεωρία των αποκεντρωμένων κρυπτονομισμάτων (π.χ. Bitcoin και Altcoins) έχει αποκτήσει γρήγορα αναγνώριση. Ενώ η τεχνολογία του Bitcoin έχει μελετηθεί εκτενώς, πιστεύουμε ότι η έννοια του blockchain παρέχει μια νέα προοπτική ...
Διερεύνηση και ανάλυση αποτελεσματικών στρατηγικών στη σύγχρονη επιχείρηση: η περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Η διπλωματική διατριβή αυτή επικεντρώνεται στη διερεύνηση και ανάλυση αποτελεσματικών στρατηγικών στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Τελικός της στόχος είναι να προτείνει βελτιώσεις στην υπό εξέταση επιχείρηση που θα συνεισφέρουν ...
Στάσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της Μυκόνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-10)
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών.
Απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος - Μελέτη περίπτωσης: Aegean Marine Petroleum
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής είναι να συμβάλει στην εννοιολογική αποσαφήνιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Η μεθοδολογία που εφαρμόζεται είναι ποιοτική ανάλυση δευτερογενών ...