Search
Now showing items 1-10 of 42
Χρηματοοικονομική ανάλυση δεικτών εταιρειών που ασχολούνται με την εμπορία αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-10)
Ο κύκλος της εμπορίας αυτοκινήτων επηρεάζει την συνολική οικονομία μιας χώρας διότι
αποτελεί δείκτη οικονομικής ανάπτυξης και βελτίωσης του οικονομικού της κλίματος. Η
επίδραση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα τα ...
Καινοτομία και δημιουργία αγοραστικής απόφασης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-25)
Στη σημερινή εποχή, ο παγκόσμιος ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο απαιτητικός για τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως κύριο σκοπό, τη μέγιστη κερδοφορία. Έτσι για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση, είναι αναγκαίο να βρεθούν ...
Διαχείριση προϊόντων και ο ρόλος της ατμόσφαιρας σε καταστήματα πολυτελών ειδών ένδυσης υπόδησης και αξεσουάρ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Επηρεασμός της αποτιμώμενης αξίας μιας επιχείρησης μέσω διαχείρισης κερδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-28)
Servitization: η διερεύνηση της τάσης αντικατάστασης των προϊόντων από υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Express Publishing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντικατάστασης των παρεχόμενων προϊόντων στους καταναλωτές με πρόσθετες υπηρεσίες. Στην σημερινή εποχή, η ραγδαία εξέλιξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχει ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ συνεταιριστικών ασφαλιστικών επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Στην Ελλάδα, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα, έχουν
δημιουργηθεί ποικίλα προβλήματα σε διάφορα θέματα όπως και στην ασφάλιση. Με τη
δημόσια ασφάλιση να βρίσκεται σε μία από τις δυσκολότερες στιγμές ...
Η υιοθέτηση του υπολογιστικού νέφους από τις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-20)
Οι εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες λαμβάνουν χώρα πιο γρήγορα από
ποτέ, επηρεάζουν τις επιχειρήσεις και τη λειτουργία τους, σε παγκόσμιο επίπεδο. Πλέον
αναπτύσσονται και κυκλοφορούν στην αγορά καινοτόμα ...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και στρατηγικό μάνατζμεντ: ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος και εξωτερικού περιβάλλοντος, Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-26)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται το στρατηγικό μάνατζμεντ και η συμβολή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ...
Brand authenticity and brand empowerment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σε περιόδους όπου επικρατεί αυξημένη αβεβαιότητα, η αυθεντικότητα αποτελεί βασική ανθρώπινη φιλοδοξία, καθιστώντας την ένα βασικό ζήτημα στο σύγχρονο marketing και ένα σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία ενός brand. Παρ’ ...
Η εξέλιξη και αναδιάρθρωση του κλάδου ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η διπλωματική εργασία με τίτλο ‘‘Η εξέλιξη και η αναδιάρθρωση του κλάδου της ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα’’ έγινε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.Η ...