Search
Now showing items 1-10 of 150
Μοντέλο Ανεστραμμένης Διδασκαλίας και Πληροφοριακή Παιδεία: διερεύνηση σε one-shot πρόγραμμα στη μη τυπική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
H Πληροφοριακή Παιδεία αναγνωρίζεται διεθνώς ως σύνολο γνώσεων και δεξιοτήτων που συνδέονται με την αναγνώριση της πληροφοριακής ανάγκης, τον εντοπισμό, την αξιολόγηση και τη χρήση της πληροφορίας. Η καλλιέργειά της είναι ...
Κιναισθητική μάθηση και αξιοποίηση της στην διδασκαλία αγγλικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Η καινοτομία στην οποία εστιάζει η παρούσα έρευνα, περιγράφει τα οφέλη του ψηφιακού μαθήματος το οποίο προσομοιάζει με το παιχνίδι, με σκοπό τα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις ενότητες των διδασκόμενων μαθημάτων στο ...
Χρήση των ψηφιακών δωματίων διαφυγής ως τρόπος αξιολόγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)
Στον τομέα της εκπαίδευσης γεννάται διαρκώς η ανάγκη εισαγωγής της τεχνολογίας, και μιας και αναφερόμαστε σε παιδιά, η δημιουργία και ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, είτε αυτά λειτουργήσουν ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος για την ανάπτυξη ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος micro-MOOC για την ενίσχυση των ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής πρωτοβάθμιας ...
Σχεδιασμός ανιχνευτικού εργαλείου αξιολόγησης της ενσυναίσθησης, της ηθικής σκέψης και της αναγνωστικής ικανότητας για παιδιά δημοτικού με βάση τους μύθους του Αισώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό ενός ανιχνευτικού εργαλείου για την αξιολόγηση της ενσυναίσθησης, της ηθικής σκέψης και της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά Β΄ και Γ΄ τάξης Δημοτικού, χρησιμοποιώντας ως ...
Ανάλυση της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας του TAM Academy : καινοτομίες και μελλοντικές προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η ταχεία πρόοδος της τεχνολογίας των πληροφοριών και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχει επηρεάσει σημαντικά τον εκπαιδευτικό τομέα, μεταμορφώνοντας τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας και προωθώντας την υιοθέτηση ψηφιακών ...
Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των στοιχείων της επαυξημένης πραγματικότητας βασισμένων στη θεωρία challenge-based learning για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Με την παρούσα ερευνητική προσέγγιση επιχειρείται η δημιουργία ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ικανό να καλλιεργήσει και να ενισχύσει δεξιότητες 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιακής ηλικίας και πιο ...
Μελέτη αντιλήψεων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-16)
Η εργασία εξετάζει τις απόψεις των συμμετεχόντων για βασικές πτυχές της ηλεκτρονικής μάθησης, εστιάζοντας στις παιδαγωγικές στρατηγικές, την τεχνολογική ένταξη, τη συμμετοχή των μαθητών και την αξιολόγηση των μαθησιακών ...
Η εξέλιξη της αντίληψης της έννοιας του χώρου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot. Η διδακτική μας παρέμβαση εφαρμόστηκε σε παιδιά προσχολικής ...