Search
Now showing items 1-10 of 17
Περιβάλλον δημιουργίας τριδιάστατων παιχνιδιών σε κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων Moodle 2.x : ανάπτυξη υλικού για τη διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης είναι η βασική τεχνολογική υποδομή λογισμικού για τα περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Χρησιμοποιούνται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, ...
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)
Το ερευνητικό πεδίο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του ιδιαίτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Συστημάτων στην αναβάθμιση ...
Μηχανισμοί παροχής ποιότητας υπηρεσίας σε δίκτυα κορμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης, οι επιχειρήσεις επεκτείνονται με ταχύτατους ρυθμούς χωρίς προηγούμενο. Παράλληλη είναι και η εξέλιξη της τεχνολογίας• έτσι το Internet πρέπει να υποστηρίζει καινούριες και συνεχώς ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση πλατφόρμας εκμάθησης και πρόβλεψης συμπεριφοράς χρήστη στο πλαίσιο ανάπτυξης γνωστικών λειτουργιών σε ασύρματες κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06-10)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστούν και να μελετηθούν στοιχεία σχετικά με τις γνωστικές λειτουργίες σε ασύρματες κινητές συσκευές. Η παρούσα εργασία περιγράφει κάποια βιβλιογραφικά δεδομένα ...
e-REFLECT : πρόγραμμα εξαποστάσεως εκπαίδευσης στην αναστοχαστική προσέγγιση της διδασκαλίας και μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η Αναστοχαστική Προσέγγιση αποτελεί μία δομημένη συμμετοχική μαθησιακή διαδικασία, η οποία διευκολύνει του ανθρώπους να αναλύουν κριτικά το περιβάλλον τους, θέτοντας τη διαδικασία ενδυνάμωσης στο κέντρο μιας αειφόρου και ...
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό λογισμικό ΙΣΤΟΠΟΛΙΣ για τη διδασκαλία της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)
Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στα
Αναλυτικά Προγράμματα της εκπαίδευσης, τόσο της υποχρεωτικής (Α΄θμιας και
Β΄θμιας) όσο και της προαιρετικής (Ενιαίο Λύκειο, Τ.Ε.Ε.), σε επίπεδο εθνικό ...
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στο σημερινό ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό, τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον, τα άτομα έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με ένα σύνολο πολύπλοκων καταστάσεων και προβλημάτων, που επιζητούν μία ή και περισσότερες πιθανές ...
Η ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας μέσω των ΤΠΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας αξιοποιώντας τις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας. Επιλέχθηκε η εφαρμογή Smart Notebook ...
Εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητές συσκευές (mobile application) "Διασκεδάζω Μαθαίνω"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)
Η ευρεία διάδοση της τεχνολογίας του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξέλιξη των συσκευών διαχείρισης ηλεκτρονικού υλικού επηρέασε σημαντικά την διαδικασία της μάθησης. Τα πρώτα χρόνια η παρουσία της μεθόδου ...