Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 742
Luxury marketing : creating and branding luxuries
(2007-05-11)
Στη παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια προσέγγισης του luxury marketing, ξεκινώντας από την οριοθέτηση των βασικών εννοιών οι οποίες αποτελούν αντικείμενο μελέτης της εργασίας, κάνοντας μία προσπάθεια κατηγοριοποίησης ...
Martingales στη θεωρία κινδύνου με εφαρμογές στα χρηματοοικονομικά
(2007-05-21)
Στην παρούσα εργασία διερευνάται η επίδραση της Θεωρίας των Martingales στη Θεωρία Κινδύνου και δίνονται κάποιες εφαρμογές των παραπάνω στα χρηματοοικονομικά. Συγκεκριμένα, παρατίθεται ένας martingale – χαρακτηρισμός της ...
Μελέτη σε εταιρείες 3PL : κοστολόγηση υπηρεσιών πελατών - δημιουργία οικ. προσφοράς, τεχνικές - προοπτικές
(2007-07-04)
Third Party Logistics είναι το outsourcing του συνόλου ή μέρους των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που αφορούν στα Logistics και η συνεργασία ενός φορέα παροχής υπηρεσιών Logistics (Third Party Logistics Provider) και μιας ...
Συγκριτική και θεμελιώδης αποτίμηση : η περίπτωση της Ελλάδας
(2007-07-05)
Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η σχετική αποτίμηση του δείκτη υψηλής κεφαλαιοποίησης του Χρηματιστηρίου Αθηνών στη βάση του λόγου τιμής προς κέρδη. Στόχος της συγκεκριμένης μελέτης αποτελεί ο έλεγχος ...
Αθλητικό μάρκετινγκ & μάνατζμεντ
(2007-12-17)
Η συγκεκριμένη εργασία ερευνά την εμπορική χρήση του αθλητισμού ως φαινόμενο αλλά και των παραπλήσιων δραστηριοτήτων που πηγάζουν από αυτόν. Αναλύει τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας αθλητικών σωματίων και εταιριών. ...
Ανάλυση πολυδιάστατων πινάκων συνάφειας με διατάξιμες μεταβλητές ταξινόμησης
(2007-08-23)
Μετά το τέλος του 2ου παγκόσμιου πολέμου, ξεκίνησε η ανάπτυξη των μεθόδων ανάλυσης δεδομένων. Στη δεκαετία του ΄60, άρχισε η μελέτη των (διατάξιμων) κατηγορικών δεδομένων σε πολυδιάστατους πίνακες συνάφειας και συγκεκριμένα ...
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά προϊόντα
(2007-01-23)
Κύριο σκοπό διεξαγωγής της έρευνας αποτέλεσε ο προσδιορισμός των παραγόντων εκείνων οι οποίοι επηρεάζουν τις διαθέσεις, αντιλήψεις και προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά τρόφιμα. Για την επίτευξη ...
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης : ξενοδοχειακής μονάδας με υπηρεσίες αισθητικής ιατρικής στην Κρήτη
(2007-10-24)
Η συγκεκριμένη προμελέτη σκοπιμότητας εξετάζει τη δημιουργία μίας ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία θα παρέχει και υπηρεσίες της αισθητικής ιατρικής στη Κρήτη. Ο επενδυτικός φορέας θα δημιουργήσει μια μονάδα η οποία θα είναι ...
Μεθοδολογία διαμόρφωσης αποτελεσματικών χαρτοφυλακίων : η περίπτωση της ελληνικής αγοράς αμοιβαίων κεφαλαίων
(2007-08-21)
Η τοποθέτηση κεφαλαίων σε Α/Κ, αποτελεί μια ιδιαίτερα ελκυστική επένδυση για θεσμικούς επενδυτές, ιδιώτες και συνταξιοδοτικά ταμεία. Η παρούσα διατριβή, βασισμένη στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, κάνει ένα βήμα περαιτέρω από ...
Οικοτουρισμός και οικοτουριστικά κίνητρα : ο οικοτουρισμός σαν μορφή μαζικού τουρισμού
(2007-08-29)
Αρχικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθεί και να αναλυθεί το φαινόμενο του οικοτουρισμού μέσα από τα ψυχολογικά κίνητρα των τουριστών που συμμετέχουν σε αυτόν, θεωρώντας τον πάντα σαν μια «καλή» και ποιοτική ...