Search
Now showing items 1-10 of 561
Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-15)
Παρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες ...
Επιχειρηματική ηθική και σύγχρονα επιχειρηματικά σκάνδαλα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Στη σημερινή εποχή, ο έντονος ανταγωνισμός που παρατηρείται ανάμεσα στις επιχειρήσεις, ως απόρροια της παγκοσμιοποίησης, καθιστά ολοένα και δυσκολότερη την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. Για να μπορέσει λοιπόν μία ...
Πως το εργασιακό κλίμα επηρεάζει την εργασιακή ικανοποίηση και την εργασιακή δέσμευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η μελέτη του εργασιακού κλίματος, της εργασιακής ικανοποίησης και της εργασιακής δέσμευσης, έχει ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν. Τα τελευταία χρόνια όμως γίνεται επιτακτική η ανάγκη για συστηματικότερη μελέτη των εννοιών, ...
Σύγκριση μεθόδων αποτίμησης & εφαρμογή στις συγχωνεύσεις & εξαγορές (Αποτίμηση αξίας αντιτίμου εξαγοράς της επιχείρησης Ολυμπιακή Ζυθοποιΐα Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-06)
Οι συγχωνεύσεις και εξαγορές αποτελούν ένα οικονομικό φαινόμενο που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των οικονομολόγων εδώ και αρκετές δεκαετίες. Έχει μελετηθεί από πολλές διαφορετικές σκοπιές και με πολλές διαφορετικές ...
Trends in supply chain management operations and ERPs / The Sap SCM case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-22)
Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη του κλάδου της
τεχνολογίας, της επικοινωνίας και της πληροφορίας γενικότερα. Ο ανταγωνισμός και η
τεχνολογική ανάπτυξη σήμερα ωθούν τις επιχειρήσεις στη διαρκή ...
Λογιστικός χειρισμός των μισθώσεων σύμφωνα με το διεθνές λογιστικό πρότυπο 17
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του λογιστικού χειρισμού της Χρηματοδοτικής Μίσθωσης (Leasing) σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Ι.Α.S.). Παράλληλα γίνεται και μία εκτενής και συγκριτική ...
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Διερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον ...
Διερεύνηση για την ίδρυση υποκαταστήματος εταιρείας που ασχολείται με την κατασκευή και εμπορία ναυτιλιακών ειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-25)
The interrelationship of central banks - Opportunities and threats of EU financial institutions
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-01)