Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 44
Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών στην ελληνική βιομηχανία: εμπειρική έρευνα για την αποτύπωση των ποιοτικών κριτηρίων αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Η φάση της αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών αποτελεί το αρχικό εκείνο σημείο στο οποίο η διοίκηση μιας επιχείρησης δεσμεύεται να επενδύσει τους απαραίτητους πόρους για την υιοθέτηση και αξιοποίηση της καινοτομίας. ...
Ποιότητα στη διαδικασία ανάπτυξης καινοτομικών ιδεών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)
Η ιστορία διακρίνεται για τον πλούτο της προσφερόμενης σκέψης και του τρόπου ερμηνείας διαφόρων φιλοσοφικών και επιστημονικών θεμάτων. Οι θέσεις του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Αρχιμήδη και όλων εκείνων που μας έκαναν ...
Σχεδίαση για το περιβάλλον. Περίπτωση σχεδίασης σε βιομηχανία βερνικοχρωμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
Σε μια παραδοσιακή παραγωγική διαδικασία ενός προϊόντος, ο υπεύθυνος σχεδίασης του προϊόντος λάμβανε υπόψη του μόνο τη διαθεσιμότητα και την τιμή ενός υλικού και όχι τη σχέση - επίδραση αυτού και της διαδικασίας παραγωγής ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Συστήματα κωδικοποίησης και ταξινόμησης νόσων - διαγνώσεων ασθενών στα πλαίσια των απαιτήσεων για βελτίωση της ποιότητας νοσοκομειακών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-05)
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί προϊόν προσπάθειας στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της φοίτησης στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (MBA - TQM) του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
"Συν-ανταγωνισμός": η εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στη στρατηγική των επιχειρήσεων - Θεωρητική προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης από τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών παιγνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
Σύμφωνα με το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι επιχειρήσεις δημιουργούν αξία στο εσωτερικό τους, μετατρέποντας εισροές σε εκροές, κατά μήκος μιας αλυσίδας που εκτείνεται από τον προμηθευτή μέχρι τον τελικό πελάτη. ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση: η περίπτωση του κλάδου σοκολατοποιΐας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του κλάδου σοκολατοποιίας. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο χωρίζονται σε δυο μεγάλες κατηγορίες: σε εταιρείες παραγωγής σοκολάτας, και ...
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)
Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...