Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 24
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Κέρκυρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να μελετήσει σε βάθος να αποτυπώσει να καταγράψει να αναδείξει το μεγάλο παγκόσμιο φαινόμενο του τουρισμού, παράλληλα να προτείνει τακτικές και στρατηγική. ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του κλάδου μεταλλικών κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10-25)
Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα μεταλλικών κατασκευών, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι των κατασκευών πρατηρίων υγρών καυσίμων με τη ...
Αποτίμηση μη-εισηγμένης επιχείρησης : η μελέτη περίπτωσης εξαγοράς ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα εργασία εξετάζει το θέμα της αποτίμησης σε μια μη-εισηγμένη Ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση, συγκρίνοντας τα θεωρητικά μοντέλα με το πραγματικό τίμημα της εξαγοράς της. Δεδομένης της τρέχουσας οικονομικής ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση φαρμακευτικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μία προσπάθεια εφαρμογής της θεωρίας της ανάλυσης των λογιστικών καταστάσεων των 10 μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου των φαρμάκων βάσει του κύκλου εργασιών τους.
Ειδικότερα, ...
Εφαρμογής βασικών δεικτών επίδοσης (KPIs) : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Μελέτη ίδρυσης φορέα διαχείρισης του έργου "Ύδρευση Ρόδου από το φράγμα Γαδούρα"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύνταξη μίας μελέτης η οποία θα αφορά στην δημιουργία ενός ΝΠΔΔ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που θα είναι ιδιοκτήτης και φορέας διαχείρισης του συνόλου των εγκαταστάσεων του ...
Αξιολόγηση και δημιουργία αξίας σε ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα : μια διαχρονική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στη σύγχρονη εποχή, που στόχο του μάρκετινγκ δεν αποτελούν πια οι ικανοποιημένοι πελάτες αλλά οι ενθουσιασμένοι πελάτες, όλο και περισσότερο γίνεται λόγος για την έννοια της αξίας που λαμβάνει ο καταναλωτής από τα προϊόντα ...
Διεθνοποίηση ελληνικών επιχειρήσεων : προκλήσεις και ευκαιρίες κατά την διεθνοποίηση της εταιρίας UniSystems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η ανάπτυξη του θέματος της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας είναι ιδιαίτερα σύνθετη και σε θεωρητικό και σε μεθοδολογικό επίπεδο. Αρχικά, λοιπόν, η παρούσα μελέτη έχει σκοπό την απεικόνιση της ...
Η κατάρρευση της Lehman Brothers
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η χρηματοπιστωτική σταθερότητα ενός συστήματος, μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα δημόσιο αγαθό το οποίο συμβάλλει στη συλλογική ωφέλεια της οικονομικής δραστηριότητας, δεδομένου ότι το κόστος κρίσης επεκτείνεται σε ολόκληρο ...
Ανάλυση κυρίων συνιστωσών των στοιχείων απασχόλησης στην Ευρώπη & ομαδοποίηση χωρών με τη συσσωρευτική μέθοδο ανάλυσης κατά συστάδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, ένας χρηματοπιστωτικός οργανισμός θα πρέπει να είναι σε θέση να αναπτύσσει και να διαμορφώνει κατάλληλες στρατηγικές, πολιτικές και τακτικές, αναλύοντας ταχύτατα ...