Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 62
Πλάνο μάρκετινγκ καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας : παραγωγή νέων εξατομικευμένων προϊόντων επιχείρησης στον κλάδο των υφασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)
Ο κλάδος της ένδυσης έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά την εκδήλωση της πανδημίας, καθώς επηρεάστηκαν σημαντικά οι προτιμήσεις των καταναλωτών κι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων. Πλέον, οι σύγχρονες ...
Κύκλοι ανάπτυξης και κατασκευστικές ετιαρείες. Μελέτη αξιοποίησης προοπτικών από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-11)
Πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ εξέτασε τους παράγοντες που επηρέασαν τις
επιδόσεις του κλάδου Υποδομών και Κατασκευών κατά τη διάρκεια της οικονομικής
κρίσης και εντόπισε πεδία για θεσμικές και άλλες παρεμβάσεις, με στόχο τη ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής και εμπορίας ελαιόλαδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-10)
Μέσα από την παρούσα εργασία αναπτύσσεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο για μια νέα εταιρεία που θα ασχοληθεί με την τυποποίηση ελαιόλαδου. Η ανάλυση των δεδομένων και των προβλέψεων έχει αναδείξει ορισμένα συμπεράσματα σχετικά ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρώπινου παράγοντα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την έννοια του Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων, και τη σημασία της στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελετάται η εξέλιξη της διοίκησης ανθρώπινου παράγοντα στην στρατηγική της ...
Investment strategies and market anomalies. The past and the future
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-08)
Στην παρούσα διπλωματική παρουσιάζονται και διερευνώνται μία σειρά από Ανωμαλίες της Αγοράς. Η έρευνα εστιάζει στις Ευρωπαϊκές Αγορές Μετοχών. Ειδικότερα, αναλύονται τέσσερις ανωμαλίες και μέσω της προτεινόμενης βιβλιογραφικής ...
Born digital grown digital, Η περίπτωση των ελληνικών super market στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05)
Προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη : προτάσεις μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-10)
Ο σημερινός καταναλωτής είναι ίσως πιο συνδεδεμένος και ενημερωμένος από ποτέ. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή, να ελέγχει τιμές σε πραγματικό χρόνο, να συγκρίνει προϊόντα/ υπηρεσίες και αξίες, να συνδιαλλάσσεται ...
Κλάδος παροχής ηλεκτρικής ενέργειας χρηματοοικονομική ανάλυση και προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ο κλάδος της ενέργειας διαδραματίζει και θα διαδραματίσει
πρωταγωνιστικό ρόλο και τα επόμενα χρόνια, καθώς προορίζεται για τη λεγόμενη «πράσινη
μετάβαση» ένα μεγάλο τμήμα από το Ταμείο ...
Operations in construction fiber to the home company
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-21)
Αυτή η διατριβή παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των εργασιών σε μια κατασκευαστική εταιρεία Fiber-to-the-Home (FTTH), με έμφαση στη βελτίωση της απόδοσης και τον μετριασμό των κινδύνων. Η διατριβή εμβαθύνει σε διάφορες ...
Εκτίμηση αξίας μη εισηγμένης εταιρείας με μεθόδους προεξόφλησης ταμειακών ροών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-15)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο πραγμάτευσης τις
μεθόδους αποτίμησης αξίας επιχειρήσεων και την εφαρμογή της μεθόδου των
προεξοφλημένων ταμειακών ροών για την χρηματοοικονομική ανάλυση της ...