Now showing items 1-9 of 9

    • Haunted : τρισδιάστατο παιχνίδι τρόμου σε unity 

      Καρύτης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο « Haunted:Τρισδιάστατο παιχνίδι Τρόμου » είναι ένα παιχνίδι σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο σε Unity 3D. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η διασκέδαση των παιχτών παράλληλα με ένα αίσθημα τρόμου ...
    • KILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3D 

      Χατζηαγάπης, Αλέξανδρος; Chatziagapis, Alexandros (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-06)
      Το KILLSHOT είναι η Μεταπτυχιακή διατριβή στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η εργασία ...
    • Rescue_Mermaid: μία εφαρμογή απεικόνισης του προσφυγικού πολιτισμού στο νησί της Λέσβου με την χρήση επαυξημένης πραγματικότητας 

      Καπογιάννη, Νικολέττα Άννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)
      Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιγράφεται η μελέτη και η ανάπτυξη μίας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας με θέμα τη περιήγηση σε περιοχές της Λέσβου στις οποίες συναντάμε γκράφιτι, με τη χρήση κινητών συσκευών. ...
    • Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity 

      Καμήτσιος, Μαργαρίτης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
      Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και ...
    • Επιβίωση απέναντι στα zombies 

      Σκαρλής, Θρασύβουλος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)
      Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού που υλοποιήθηκε στο περιβάλλον του Unity3D, υλοποιημένη σε γλώσσα C# με τον τίτλο «Survive The Zombies».Το παιχνίδι θα είναι συμβατό με περιβάλλον ...
    • Μορφοποίηση εικονικού περιβάλλοντος της αρχαίας Αθήνας με την κατασκευή κτιρίων και αγαλμάτων 

      Γκίκας, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
      Η παρούσα διπλωματική αναφορά έχει ως στόχο την περιγραφή και τη δημιουργία ενός εικονικού περιβάλλοντος στην Αρχαία Αθήνα. Αυτή η σημαντική πόλη του αρχαίου κόσμου που γέννησε τη Δημοκρατία και κυριάρχησε στο εμπόριο, τον ...
    • Παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων σε Unity3D 

      Στούπας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
      Δημιουργήθηκε παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων χρησιμοποιώντας αλγοριθμική προσέγγιση. Αναδρομικά οι λαβύρινθοι εμφανίζονται για πρώτη φορά περίπου στο 430 με 440 π.Χ. στα διηγήματα του Ηροδότου τόσο στην Αίγυπτο όσο ...
    • Υλοποίηση Rhythm Shooter Game με ανίχνευση ρυθμού μουσικής σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Unity 3D 

      Σιώτα, Νικολέττα - Ελευθερία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση των βημάτων υλοποίησης ενός Rhythm Shooter Video Game με Real Time Beat Detection και VR Compatibility για Oculus Rift Headset, σε γλώσσα προγραμματισμού C#, ...
    • Υλοποίηση Πυραμίδας των αναγκών του Μάσλοου σε εικονικό περιβάλλον 

      Χαρατσή, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
      Η συγκεκριμένη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, είναι μια Μεταπτυχιακή Διατριβή στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο τμήμα Προηγμένων Συστημάτων για την κατεύθυνση Ευφυή Συστήματα Επικοινωνίας ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Contact Us
      Send Feedback
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»