Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "DigComp 2.2"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Ψηφιακό μάθημα για εκπαιδευτικούς : δημιουργική αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία της ελληνικής μυθολογίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η σχεδίαση, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ενός ψηφιακού μαθήματος που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη δημιουργική χρήση των ψηφιακών εργαλείων στη ... -
Ψηφιακό μάθημα για την διαχείριση της ψηφιακής ταυτότητας & αποτυπώματος βάσει του πλαισίου DigComp 2.2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Σε μια εποχή όπου το ψηφιακό μας αποτύπωμα και η ταυτότητά μας διαμορφώνονται διαρκώς, η ανάγκη για προηγμένη, στρατηγική διαχείριση της διαδικτυακής μας παρουσίας έχει καταστεί πρωταρχική. Ενώ ο βασικός ψηφιακός γραμματισμός ... -
Ψηφιακό μάθημα για την επιμόρφωση ενηλίκων στην αναγνώριση ψηφιακών απειλών και στην υιοθέτηση καθημερινών πρακτικών ψηφιακής προστασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία εστιάζει στη σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ψηφιακού μαθήματος με τίτλο «Αναγνώριση Ψηφιακών Απειλών και Υιοθέτηση Καθημερινών Πρακτικών Ψηφιακής Προστασίας», το οποίο ... -
Ψηφιακό μάθημα για την καλλιέργεια ικανοτήτων ψηφιακής συνεργασίας σε δημόσιες υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία πραγματεύεται τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός ψηφιακού μαθήματος που στοχεύει στην καλλιέργεια ικανοτήτων ψηφιακής συνεργασίας σε δημόσιες υπηρεσίες. Οι ...

