Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer Relationship Management (CRM)"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στην κινητή τηλεφωνία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον Τηλεπικοινωνιακό κλάδο και συγκεκριμένα στην κινητή τηλεφωνία, που συντελέστηκε την τελευταία δεκαετία λόγω της απελευθέρωσης της αγοράς, της όξυνσης του ανταγωνισμού, ... -
Customer relationship management και συστήματα διαχείρισης ποιότητας – σύγκριση διαθέσιμων λογισμικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Τη σημερινή εποχή οι εταιρείες ανταγωνίζονται για να εξυπηρετήσουν με το καλύτερο τρόπο τους πελάτες τους. Σημαντικό για τις επιχειρήσεις είναι να έχουν ένα σύστημα εξυπηρέτησης που να τους προσδίδει κύρος. Μια ... -
Customer relationship management: πως η διαχείριση πελατειακών σχέσεων μπορεί να ενισχύσει την εταιρική γνώση και την στρατηγική των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα εργασία, θα προσπαθήσω να διερευνήσω την χρησιμότητα του συστήματος CRM, CustomerRelationshipManagement, δηλαδή της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων εντός μιας επιχείρησης. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ... -
Technology and its effects on Customer Relationship Management (CRM) of shipping companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04) -
Εφαρμογές λογισμικού ως εργαλεία ποιότητας
(2003-12-01)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει πώς η Πληροφορική Τεχνολογία (Information Technology) βοηθάει σήμερα τους οργανισμούς στην προσπάθεια τους να ικανοποιήσουν καλύτερα τους πελάτες μέσα από την δημιουργία ... -
Η διοίκηση των σχέσεων που διέπουν τη διαδικασία της ναύλωσης, με στοιχεία από την ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η Διαχείριση των Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι η ισχυρότερη και η αποτελεσματικότερη προσέγγιση στη διατήρηση και τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες. Το CRM θεωρείται μια επιχειρηματική στρατηγική που έχει ως στόχο ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ & CRM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης, κυριαρχεί μια μόνιμη αβεβαιότητα στον επιχειρηματικό κόσμο. Η αβεβαιότητα αυτή έχει επηρεάσει αρχικά σε μεγάλο βαθμό τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες, και ... -
Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM Systems)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και στρατηγικές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων για την πρόβλεψη της αξίας ζωής πελατών σε εταιρείες iGaming
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Τα τελευταία χρόνια, οι εταιρείες iGaming έχουν γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τις διαδικτυακές πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας ...