Η διοίκηση των σχέσεων που διέπουν τη διαδικασία της ναύλωσης, με στοιχεία από την ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων ; Ναυλώσεις ; Ελληνική ναυτιλία ; Customer Relationship Management (CRM) ; Greek shipping ; CharteringΠερίληψη
Η Διαχείριση των Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι η ισχυρότερη και η αποτελεσματικότερη προσέγγιση στη διατήρηση και τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες. Το CRM θεωρείται μια επιχειρηματική στρατηγική που έχει ως στόχο την ανάπτυξη μακροπρόθεσμων, αμοιβαίως επικερδών, ατομικών σχέσεων πελάτη-επιχείρησης. Σ’ ένα διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον εξαιρετικά ευμετάβλητο και πλήρους ανταγωνισμού, όπως είναι η ναυτιλιακή βιομηχανία, η βελτίωση των πελατειακών σχέσεων είναι ύψιστης σημασίας Στην εργασία αυτή, γίνεται ανασκόπηση των σχέσεων που διέπουν τη διαδικασία της ναύλωσης διεθνώς ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο παγκόσμιο εμπόριο και στην ελληνική οικονομία.