Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Φάρμακα -- Τιμές και πώληση"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Έρευνα μάρκετινγκ φαρμακευτικής εταιρίας: έρευνα αγοράς για τη διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι ιατροί από τις ομάδες πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Το περιβάλλον που δραστηριοποιούνται οι φαρμακευτικές εταιρίες, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό εδώ και δεκαετίες, με ηθικούς και νομικούς περιορισμούς, πλέον περιλαμβάνει και ένα δυσχερές οικονομικό τοπίο. Υπό αυτές τις συνθήκες ... -
Η αγορά φαρμάκου στην Ελλάδα και η φαρμακευτική δαπάνη
(2013-05-02)Η παρούσα διπλωματική εκπονήθηκε στα πλαίσια απόκτησης του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός της εργασίας είναι να ... -
Τιμολόγηση φαρμάκων: πρακτικές και στρατηγικές στην Ελλάδα και την Ευρώπη
(2014-11-19)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του φαρμακευτικού κλάδου και συγκεκριμένα η αναλυτική παρουσίαση της τιμολόγησης των φαρμάκων τόσο στην Ελλάδα όσο και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Η συγκεκριμένη εργασία ... -
Φαρμακευτικό marketing
(2014-09-30)Την τελευταία δεκαετία, η φαρμακευτική βιομηχανία, αποτελεί έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους της ελληνικής οικονομίας ο οποίος βελτιώνει τα μεγέθη του και πραγματοποιεί παραγωγικές επενδύσεις παρά την περίοδο ...