• Executive characteristics and internationalization decisions 

      Sioupouli, Georgia; Σιούπουλη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
      Το ενδιαφέρον της παρούσας μελέτης εγείρεται από το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία παρουσιάζει σημαντικά μειωμένη εξαγωγική δραστηριότητα, κάτι επιζήμιο και με αρνητικό αντίκτυπο στην κερδοφορία της. Δεδομένου ότι το ...
    • Leveraging big data for agile strategy processes in international marketing 

      Chalikias, Thanasis; Χαλικιάς, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σημασία των Big Data Analytics και τη συμβολή τους στη δημιουργία και εφαρμογή agile στρατηγικών στο διεθνές μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, υπό το πρίσμα των μεταβαλλόμενων συνθηκών ...
    • The novel concept of destination love in tourism & marketing 

      Lykoudi, Dimitra - Margieta; Λυκούδη, Δήμητρα - Μαργιέτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-28)
      Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»