Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσάκωνας, Παναγιώτης"
Αποτελέσματα 1-14 από 14
-
Ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού λογισμικού για την εισαγωγή στον προγραμματισμό με python
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού για την εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού Python, με έμφαση στην προοδευτική, διαδραστική και βιωματική μάθηση. Το λογισμικό έχει σχεδιαστεί ... -
Ανάπτυξη μαθησιακού αντικειμένου για την μελέτη του ορισμένου ολοκληρώματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η εργασία αυτή παρουσιάζει με διαδραστικό τρόπο την γεωμετρική ερμηνεία του ορισμένου ολοκληρώματος με την χρήση μιας διαδικτυακής εφαρμογής. -
Γεωμετρική ερμηνεία της παραγώγου συνάρτησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τη θεωρία της γεωμετρικής ερμηνείας της παραγώγου συνάρτησης. Παρουσιάζονται οι ορισμοί αλλά και διαγράμματα σχετικά με την έννοια της παραγώγου. Επιπλέον, υπάρχουν οπτικοποιήσεις σχετικά με ... -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για την οπτικοποίηση της παραγώγου μίας συνάρτησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός μαθησιακού αντικειμένου που οπτικοποιεί την έννοια της παραγώγου συνάρτησης. Για την ανάπτυξη αυτού του μαθησιακού αντικειμένου θα δημιουργήσουμε κάποια διαδραστικά εργαλεία τα ... -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό προσοποίωσης και οποικοποίησης για την μελέτη μηχανικών κυμάτων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η εφαρμογή που προτείνουμε για την υποστήριξη διδασκαλίας σε μαθητές λυκείου είναι μία δυναμική και εύχρηστη πλατφόρμα, η οποία αναπτύσσεται με τη χρήση HTML και JavaScript. Ο κύριος σκοπός της εφαρμογής είναι να βοηθήσει ... -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων αριθμητικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01) -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού με τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, με στόχο τη διδασκαλία γραμματικών στοιχείων σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ... -
Εκμάθηση αλφάβητου (Εκπαιδευτική τηλεόραση: ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024) -
Εκπαιδευτική προσομοίωση ακουστικών κυμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη δημιουργία μιας διαδραστικής εφαρμογής που προσομοιώνει το φαινόμενο Doppler. Η εφαρμογή βασίζεται σε HTML, CSS και JavaScript και επιτρέπει στο χρήστη να παραμετροποιήσει ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό : γραμματικές πτώσεις και αριθμοί
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Οι γραμματικές πτώσεις αποτελούν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της ελληνικής γλώσσας. Βοηθούν στο να καθορίζεται ο ρόλος και η θέση των λέξεων σε μια πρόταση. Για παράδειγμα, η πτώση του υποκειμένου στην ονομαστική ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την υποστήριξη της διδασκαλίας της γραμματικής της ελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής, ειδικά σχεδιασμένης για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με τίτλο «Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υπό μορφή διαδραστικού ... -
Οπτικοποίηση αλγορίθμων για εκπαιδευτικούς σκοπούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η παρούσα πτυχιακή παροτρύνει το καθένα να κατανοήσει ορισμένες έννοιες των αλγορίθμων μέσα από ασκήσεις οι οποίες δίνονται. Με λίγα λόγια ο αλγόριθμος είναι μία διαδικασία με την οποία λύνεται κάποιο πρόβλημα. Αποτελείται ... -
Πρόταση εκπαιδευτικού λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας για αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity και το λογισμικό Vuforia, η εφαρμογή αναγνωρίζει εξαρτήματα ... -
Τρισδιάστατη αναπαράσταση του αρχαιολογικού χώρου των Καβειρίων της Λήμνου και ψηφιακή ανακατασκευή του ελληνιστικού ναού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ψηφιακή αναπαράσταση του αρχαιολογικού χώρου των Καβειρίων στη Λήμνο και την τρισδιάστατη ανακατασκευή του ελληνιστικού Ναού. Αξιοποιήθηκαν σύγχρονα εργαλεία όπως το Blender και το Unity ...