Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής"
Αποτελέσματα 12-31 από 63
-
Ανάπτυξη οχήματος τύπου rover με μηχανική όραση και χειρισμό μέσω Web API
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Τις προηγούμενες δεκαετίες, οι έρευνες για τα μη επανδρωμένα οχήματα κάθε τύπου (επίγεια, εναέρια, υποβρύχια) επικεντρώνονταν στις στρατιωτικές εφαρμογές και λιγότερο σε εμπορικές ή εκπαιδευτικές. Η αυξανόμενη τάση ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού ατέρμονης διαδρομής για κινητές συσκευές με δυνατότητα επικοινωνίας με απομακρυσμένη βάση δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023) -
Ανάπτυξη πλατφόρμας δύο παιχτών σε Αndroid περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη θεωρητική μελέτη, την σχεδίαση και την υλοποίηση ενός παιχνιδιού ποδοσφαίρου που απαρτίζεται από πράκτορες και κάνουν διάφορες κινήσεις στον χώρο. Αρχικά γίνεται μια ιστορική ... -
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη δημιουργία και την περιγραφή ενός παιχνιδιού με σύστημα μάχης βασισμένο σε αλλαγές σειρών μεταξύ παίκτη και αντίπαλου του παιχνιδιού. Συμπεριλαμβάνεται η μελέτη, ανάλυση και ... -
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με υπερήρωα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12) -
Ανάπτυξη φορητού συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας για εικονική εξιστόρηση
(2012-10-25)Η παρούσα αναφορά έχει σκοπό να περιγράψει τη δημιουργία ενός τεχνητού περιβάλλοντος όπου ο χρήστης θα συμμετέχει σε μια εικονική εξιστόρηση. Για να δοθεί στον χρήστη μια πειστική και κοντά στην πραγματικότητα εμπειρία, ... -
Αναγνώριση πεζών από αυτόνομο ρομποτικό όχημα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης και τεχνικών βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-31)Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών με προσανατολισμό τη βελτίωση και την εξάλειψη όλων των βασικών προβλημάτων που ταλανίζουν την σημερινή κοινωνία, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη ανάγκη για τις τη σύγχρονη επιστημονική κοινότητα. ... -
Ανασκόπηση προτεινόμενων ταξινομιών videogames και δημιουργία παιχνιδιού περιπέτειας στο gamemaker
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση στα κριτήρια βάσει των οποίων διαμορφώθηκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι ποικίλες ταξινομίες των βιντεοπαιχνιδιών, σε μια προσπάθεια παρουσίασης ... -
Αρχιτεκτονική, σχεδιασμός και υλοποίηση ενός επεκτάσιμου, ανεξάρτητου υποσυστήματος φυσικής πραγματικού χρόνου για εικονικά περιβάλλοντα, παιχνίδια και εξομοιώσεις
(2013-05-17)Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την ανάλυση απαιτήσεων, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υποσυστήματος επεξεργασίας νόμων φυσικής πραγματικού χρόνου, το οποίο θα χρησιμοποιεί ένα υψηλό επίπεδο αφαίρεσης. Γίνεται ... -
Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. ... -
Δημιουργία μιας εκπαιδευτικής πλατφόρμας φοιτητή - καθηγητή, χρησιμοποιώντας το Visual Studio με γλώσσα προγραμματισμού C# και το νευρωνικό δίκτυο για την επίδοση του φοιτητή για το οποίο χρησιμοποιήθηκε η Python
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Αρχικά, η πτυχιακή εργασία με τίτλο: Εκπαιδευτική πλατφόρμα είναι μια εφαρμογή βασισμένη σε τρεις γλώσσες προγραμματισμού, τις οποίες διδάχτηκα στην διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών. Για την δημιουργία αυτής της ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ... -
Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των ... -
Διαδικτυακός γεννήτορας επεξεργασίας πολλαπλών ERP συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-02)Σήμερα, σε ανάθεση με την προηγούμενη δεκαετία, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων σης ανεπτυγμένες χώρες χρησιμοποιούν κάποιο πληροφοριακό σύστημα. Πλέον, μία από τις καινούργιες πληροφοριακές απαιτήσεις των εταιριών, ... -
Διεπαφή χρήστη για αναγνώριση και παρακολούθηση αντικειμένων σε βίντεο μικροσκοπίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η παρούσα διπλωματική στόχο έχει την ανάπτυξη ενός εργαλείου διεπαφής, πληρώντας όσο το δυνατόν περισσότερες από τις αρχές σχεδιασμού συστημάτων διεπαφής παρέχοντας τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία χρήσεις. Λαμβάνοντας υπόψιν ... -
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ... -
Έξυπνο σύστημα διαχείρισης λειτουργιών πανεπιστημίου και ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Ένα έξυπνο σύστημα για τη διαχείριση της σωστής λειτουργίας ενός πανεπιστημίου. Περιέχει τέσσερις διαφορετικές ομάδες χρηστών: Φοιτητής, Δάσκαλος, Γραμματεία και Διαχειριστής Συστήματος. Παρέχει διαφορετικές λειτουργίες ... -
Εικονική πραγματικότητα και διαδίκτυο : εφαρμογή τρισδιάστατου γυμναστηρίου ενσωματωμένη σε ιστοσελίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η εικονική πραγματικότητα με απλά λόγια είναι η εξομοίωση ενός πραγματικού ή φανταστικού περιβάλλοντος το οποίο μπορεί να βιώσει ο χρήστης στις τρείς διαστάσεις του πλάτους του ύψους και του βάθους. Η εικονική πραγματικότητα ... -
Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση ... -
Εκπαίδευση μαθητών της Γ' Λυκείου ΕΠΑΛ, στον προγραμματισμό των Η/Υ, με τη χρήση του Scratch, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο εκπαίδευσης σε γλώσσα προγραμματισμού Pascal = Teaching computer programming to 3rd grade vocational lyceum students, using Scratch, in relation to traditional teaching, using the Pascal programming language
(2015-03-17)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μία πιλοτική μελέτη παράλληλης εκπαίδευσης μαθητών της Γ΄τάξης, ΕΠΑΛ, στο μάθημα ¨Προγραμματισμός Υπολογιστών¨, με αξιοποίηση του εργαλείου Scratch και του συμβατικού τρόπου διδασκαλίας. Ο ...