Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγική"
Αποτελέσματα 107-112 από 112
-
Τεχνική ανάλυση και στρατηγικές επενδύσεων
(2011-11-03)Το αντικείμενο αυτής της διπλωματικής είναι η αξιολόγηση των αποδόσεων και του κινδύνου στρατηγικών επενδύσεων που βασίζονται στην τεχνική ανάλυση και η σύγκριση τους με τις αποδόσεις και τον κίνδυνο στρατηγικών επενδύσεων ... -
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ... -
Τουρισμός ευεξίας και στρατηγικές προώθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος της Ελλάδας και έχει συνεχώς αυξανόμενη σημασία. Με μικρές ή μεγάλες διακυμάνσεις, συνεισφέρει σημαντικά στην ευημερία της χώρας, αποτελώντας ... -
Υποστήριξη ταξιδιωτικών γραφείων με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού επιχειρείν: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία ως στόχο έχει να αναδείξει τη συμβολή του ηλεκτρονικού επιχειρείν στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας και συγκεκριμένα στον κλάδο των ταξιδιωτικών γραφείων. Το «e business» (ηλεκτρονικό ... -
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-24)H παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια των επιχειρήσεων να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υλοποιώντας συντονισμένα δράσεις που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να οδηγηθούν στον Ψηφιακό ...