Browsing by Subject / Keyword "Επιχειρησιακή έρευνα"
Now showing items 7-12 of 12
-
Η έρευνα και ανάπτυξη και η κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων μέσω πατέντων : θεωρητική προσέγγιση της έννοιας της έρευνας και ανάπτυξης, ανάλυση θεμάτων που αφορούν το ρόλο και τη διαχείρισή της και εκτενής αναφορά στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων που προκύπτουν από την πραγματοποίηση της
(2007-07-13)Η καινοτομία στη σκέψη και στην πράξη αποτελεί διαχρονικά τον τρόπο με τον οποίο προχωρά μπροστά ο άνθρωπος, βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής του. Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον των συνεχών αλλαγών και του ... -
Η περιβάλλουσα ανάλυση με μη ακριβή δεδομένα: νέα μεθοδολογική προσέγγιση και νέα πεδία εφαρμογών
(2003-12-01)Η Περιβάλλουσα Ανάλυση ∆εδοµένων (ΠΑΔ) είναι µια µη παραµετρική µέθοδος γραµµικού προγραµµατισµού για την εκτίµηση της σχετικής αποδοτικότητας οµοιογενών µονάδων οι οποίες δέχονται πολλαπλές εισροές και παράγουν πολλαπλές ... -
Κοινωνικο-οικονομική εκτίμηση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος από βιομηχανική ρύπανση με την μέθοδο WTP-WTA
(2011-03-02)Η βιομηχανική ρύπανση αλλά και η αισθητική υποβάθμιση του φυσικού τοπίου είναι δύο από τα μεγάλα τιμήματα που κλήθηκε να πληρώσει η κοινωνία ως αντάλλαγμα της εκβιομηχάνισης. Το ερώτημα πόσο αξίζει για τον καθένα μας το ... -
Μοντελοποίηση παραγωγής σε βιομηχανικά κελιά και εισαγωγή της έννοιας των μεταμορφωτικών βιομηχανικών κελιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Στο πλαίσιο αυτής της προπτυχιακής διατριβής αναδεικνύονται οι επωφελείς πτυχές των Παραγωγικών Συστημάτων με Βιομηχανικά Κελιά (ΣΠΒΚ), καθώς παρουσιάζεται η εννοιολογική βάση των συστημάτων και η μαθηματική έκφραση αυτής. ... -
Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών στην ελληνική βιομηχανία: εμπειρική έρευνα για την αποτύπωση των ποιοτικών κριτηρίων αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η φάση της αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών αποτελεί το αρχικό εκείνο σημείο στο οποίο η διοίκηση μιας επιχείρησης δεσμεύεται να επενδύσει τους απαραίτητους πόρους για την υιοθέτηση και αξιοποίηση της καινοτομίας. ... -
Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια
(2009-11-27)Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μία από τις σημαντικότερες πηγές εθνικού εισοδήματος. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αποτελούν βασικές επενδύσεις πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας καθώς και μοχλό ανάπτυξης λόγω του ...