Browsing by Subject / Keyword "e-Commerce"
Now showing items 20-25 of 25
-
Στρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της στρατηγικής και των τεχνικών Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, μέσω των οποίων, ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό ... -
Στρατηγική ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-27)Η παγκόσμια υγειονομική κρίση που προκάλεσε η πανδημία του Covid-19 επηρέασε σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο κόσμος και συνεπώς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος με την χρήση καινοτόμων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο στόχο την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop) με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών. Παρουσιάζονται οι τεχνολογικές επιλογές που εφαρμόστηκαν και η σημασία τους στη ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη πρότυπης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)Το αντικείμενο της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας πρότυπης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου στο χώρο των κινητών συσκευών. Συγκεκριμένα, θα γίνει ανάπτυξη μιας responsive πλατφόρμας ... -
Τα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου - Μελέτη περίπτωσης: Leroy Merlin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί προϊόν πολύμηνης μελέτης και προσπάθειας, μέρος των απαιτήσεων για την ολοκλήρωση της φοίτησης μου στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών. Αντικείμενο της είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ανάλυση παραγόντων και προτάσεις στρατηγικών για την υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικού επιχειρηματικού μοντέλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-02)Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτό διαμορφώνεται στη σύγχρονη εποχή και καθορίζει τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, μελετώνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ...