Browsing by Subject / Keyword "Αυτοκίνητα"
Now showing items 9-15 of 15
-
Η οδηγία 2000/53 για τα οχήματα τέλους ζωής και το ολλανδικό μοντέλο
(2006-10-04)Η διπλωματική εργασία παρουσιάζει ένα μοντέλο διαχείρισης των Οχημάτων Τέλους Ζωής με πολύ επιτυχημένες επιδόσεις όπως είναι το ολλανδικό. Για την Ελλάδα παραμένει επίκαιρο όσο ποτέ άλλοτε με δεδομένο τόσο την συνολική ... -
Οδικός θόρυβος: εκτίμηση -επιπτώσεις και μέτρα για την αντιμετωπισή του
(2005-12-26)Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την εκτίμηση των επιπέδων θορύβου από ένα δρόμο σε ένα πεδίο υπολογισμού με σταθερό ή μεταβλητό βήμα, την ανάλυση των αποτελεσμάτων των υπολογισμών και την εκτίμηση των επιπτώσεων του ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα προμελέτη σκοπιμότητας στόχο έχει την εκτίμηση ίδρυσης επιχειρηματικής μονάδας ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων στο νομό Κεφαλληνίας. Η ονομασία της επιχείρησης θα είναι “Born2Drive”, στην περιοχή Αγία Ευφημία ... -
Ποσοτική ανάλυση - Προβλέψεις πωλήσεων επιχείρησης εμπορίας αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αρχικά να γίνει παρουσίαση του κλάδου του αυτοκινήτου, καθώς και της εξέλιξής του σε συνδυασμό με τις οικονομικές μεταβολές των τελευταίων ετών, ενώ στη συνέχεια να αναλυθούν οι ... -
Στρατηγικό management, ανάλυση περίπτωσης ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ. Στρατηγική ανάλυση της επιχείρησης ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ. Ανάλυση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, επιλογή κατάλληλης στρατηγικής και τροπού υλοποίησής της, μέθοδοι αξιολόγησης & ελέγχου.
(2002-12-01)Η εργασία παρουσιάζει την στρατηγική ανάλυση της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ, με στόχο την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής, του τρόπου με τον οποίον αυτή θα πρέπει να εφαρμοστεί καθώς και των μεθόδων αξιολόγησης & ελέγχου. Η ανάλυση ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά, εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου.
(2002-12-01)Η εργασία, μέσω του προσδιορισμού των παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά και της ανάλυσης του περιβάλλοντος σύμφωνα με το υπόδειγμα του καθηγητή M.Porter, στοχεύει στην κατάθεση ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση δεικτών εταιρειών που ασχολούνται με την εμπορία αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-10)Ο κύκλος της εμπορίας αυτοκινήτων επηρεάζει την συνολική οικονομία μιας χώρας διότι αποτελεί δείκτη οικονομικής ανάπτυξης και βελτίωσης του οικονομικού της κλίματος. Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα τα ...