Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εξυπηρέτηση πελατών -- Έλεγχος ποιότητας"
Αποτελέσματα 6-7 από 7
-
Μελέτη συμπεριφοράς του τραπεζικού πελάτη: η περίπτωση του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Άμφισσας
(2013-03-14)Ο Τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα από τα ποιο δυναμικά και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της Ελληνικής οικονομίας. Η διεθνοποίηση του τραπεζικού συστήματος, καθώς και οι κοινοτικές και διεθνείς εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη
(2008-12-03)Η εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά κρίνεται απαραίτητη για την επιτυχία ενός οργανισμού. Συντελεί σημαντικά στην ανάπτυξη των κερδών και στη βελτίωση της θέσης που κατέχει η επιχείρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε μία ...