Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer experience"
Αποτελέσματα 3-6 από 6
-
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Ο ρόλος των social media, του word of mouth και του content marketing στον κλάδο των καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολλές είναι οι εταιρείες εκείνες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο προβολής του brand τους, της δημιουργίας χρήσιμου περιεχομένου προς τους ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός & στρατηγική στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12) -
Ψηφιακός μετασχηματισμός. Η εμπειρία του πελάτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Το ευρέως διαδεδομένο φαινόμενο που είναι γνωστό ως ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αλλάξει ριζικά τις επιχειρηματικές πρακτικές σε διάφορους τομείς, τόσο στον εμπορικό όσο και στον κυβερνητικό τομέα. Με τον όρο "ψηφιακός ...