Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ναυτιλιακές επιχειρήσεις"
Αποτελέσματα 55-67 από 67
-
Σταθμοί υποδοχής ναυτιλιακών καταλοίπων πετρελαίου & η επεξεργασία του,περίπτωση μελέτης: λιμάνι Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που δημιουργούνται από τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις έχουν γίνει όλο και πιο σημαντικό θέμα έρευνα. Μάλιστα το γεγονός αυτό άρχισε να αποτυπώνεται μόλις την δεκαετία του 70 όπου και ξεκίνησε ... -
Στρατηγικές διαχείρισης κινδύνων, αντιστάθμιση και παράγωγα, μελέτη εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών
(2014-09-17)Οι αντικειμενικοί σκοποί στην παρούσα διπλωματική μελέτη αφορούν την έρευνα σχετικά με τη χρήση των παραγώγων στην αντιστάθμιση του επιτοκιακού και συναλλαγματικού κινδύνου. Εξετάζονται οι στρατηγικές χρηματοοικονομικής ... -
Στρατηγικές ναυτιλιακών επιχειρήσεων πριν και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αποτελεί κοινό τόπο ότι η ναυτιλία την τελευταία δεκαετία βιώνει μία από τις σημαντικότερες, ίσως τη σημαντικότερη, κρίση της μακρόχρονης ιστορίας της. Στο πλαίσιο αυτό οι ναυτιλιακές εταιρείες προσπάθησαν και προσπαθούν, ... -
Στρατηγικές συμμαχίες και συγχωνεύσεις των ναυτιλιακών εταιρειών στην liner αγορά (E/K). Επιπτώσεις στα λιμάνια στην Ευρώπη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει, να περιγράψει και να αναλύσει την κατάσταση, στα πλαίσια των συνεργασιών που υφίστανται ήδη καθώς και όσων τείνουν να δημιουργηθούν στη ναυτιλία τακτικών γραμμών. Η ... -
Στρατηγική ναυτιλιακής επιχείρησης και S.W.O.T. ανάλυση σε κάθε λειτουργικό στάδιο
(2011-11-09)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματεύεται την λειτουργική διαχείριση των μικρών ναυτιλιακών εταιρειών. Πιο συγκεκριμένα εστιάζει στις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των μεταφορών ξηρού ... -
Στρατηγική ναυτιλιακών επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης : μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Ocean Rig UDW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Τάσεις και εξελίξεις στη ναυτιλία γραμμών και επιπτώσεις στη λιμενική βιομηχανία τον 21ο αιώνα: η απόδοση των λιμένων ως δείκτης ανταγωνιστικότητας
(2012-04-03)Μέσα από εκτενή ανάλυση και βιβλιογραφική προσέγγιση των τάσεων και των εξελίξεων στη ναυτιλία γραμμών επιχειρείται η κεφαλαιοποίηση των επιπτώσεων στη λιμενική βιομηχανία. Με την ανταγωνιστικότητα να αναδεικνύεται ως το ... -
Χρηματοδότηση στη ναυτιλία
(2006-09-29)Η εργασία αυτή πραγματεύεται το πολύ σημαντικό ζήτημα της χρηματοδότησης ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Η χρηματοδότηση όπως είναι γνωστό είναι ο βασικός μοχλός ίδρυσης και ανάπτυξης κάθε ναυτιλιακής εταιρείας. Η γέννηση μιας ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση της πορείας της ναυλαγοράς των φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου. Η χρονική περίοδος που επιλέχθηκε δεν είναι τυχαία καθώς η ναυτιλιακή αγορά αντιμετωπίζει τα τελευταία ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων στο Χ.Α.Α εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας
(2014-05-13)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας μέσω της εφαρμογής βασικών εργαλείων της ανάλυσης λογιστικών καταστάσεων. Πιο ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων στο Χ.Α.Α. εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας - ακτοπλοΐας
(2007-06-19)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων στο Χ.Α.Α εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας – ακτοπλοΐας κατά τη χρονική περίοδο 2001-2005, προκειμένου ... -
Χρηματοοικονομική και λογιστική αποτίμηση της καθαρής θέσης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων μετά από αρχική δημόσια εγγραφή
(2011-01-18)Η άντληση κεφαλαίων αποτελεί για τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις ζήτημα πρωταρχικής σημασίας καθώς η βιωσιμότητα και η ανάπτυξή τους εξαρτώνται από τις μακροπρόθεσμες επενδύσεις τους. Από τους πιο διαδεδομένους τρόπους άντλησης ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-22)Το παραδοσιακό marketing εξελίχθηκε με την ενσωμάτωση νέων εργαλείων. Οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πλέον κυρίως ηλεκτρονικά και κατά συνέπεια το marketing έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία.Έτσι ...