Browsing by Subject / Keyword "Ναυτιλιακές επιχειρήσεις"
Now showing items 63-69 of 69
-
Τάσεις και εξελίξεις στη ναυτιλία γραμμών και επιπτώσεις στη λιμενική βιομηχανία τον 21ο αιώνα: η απόδοση των λιμένων ως δείκτης ανταγωνιστικότητας
(2012-04-03)Μέσα από εκτενή ανάλυση και βιβλιογραφική προσέγγιση των τάσεων και των εξελίξεων στη ναυτιλία γραμμών επιχειρείται η κεφαλαιοποίηση των επιπτώσεων στη λιμενική βιομηχανία. Με την ανταγωνιστικότητα να αναδεικνύεται ως το ... -
Χρηματοδότηση στη ναυτιλία
(2006-09-29)Η εργασία αυτή πραγματεύεται το πολύ σημαντικό ζήτημα της χρηματοδότησης ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Η χρηματοδότηση όπως είναι γνωστό είναι ο βασικός μοχλός ίδρυσης και ανάπτυξης κάθε ναυτιλιακής εταιρείας. Η γέννηση μιας ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση της πορείας της ναυλαγοράς των φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου. Η χρονική περίοδος που επιλέχθηκε δεν είναι τυχαία καθώς η ναυτιλιακή αγορά αντιμετωπίζει τα τελευταία ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων στο Χ.Α.Α εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας
(2014-05-13)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας μέσω της εφαρμογής βασικών εργαλείων της ανάλυσης λογιστικών καταστάσεων. Πιο ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων στο Χ.Α.Α. εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας - ακτοπλοΐας
(2007-06-19)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση των εισηγμένων στο Χ.Α.Α εταιρειών του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας – ακτοπλοΐας κατά τη χρονική περίοδο 2001-2005, προκειμένου ... -
Χρηματοοικονομική και λογιστική αποτίμηση της καθαρής θέσης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων μετά από αρχική δημόσια εγγραφή
(2011-01-18)Η άντληση κεφαλαίων αποτελεί για τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις ζήτημα πρωταρχικής σημασίας καθώς η βιωσιμότητα και η ανάπτυξή τους εξαρτώνται από τις μακροπρόθεσμες επενδύσεις τους. Από τους πιο διαδεδομένους τρόπους άντλησης ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-22)Το παραδοσιακό marketing εξελίχθηκε με την ενσωμάτωση νέων εργαλείων. Οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πλέον κυρίως ηλεκτρονικά και κατά συνέπεια το marketing έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία.Έτσι ...