Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Μάλλιαρης, Πέτρος"
Αποτελέσματα 20-23 από 23
-
Ρώσικη τουριστική αγορά & Ελλάδα : μελέτες & προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)και το τουριστικό της προϊόν και τους Ρώσους επισκέπτες που καταφθάνουν κάθε χρόνο σε αυτή. Η Ρωσία αποτελεί πλέον μια πολύ δυναμική και διαρκώς ανερχόμενη παγκόσμια οικονομική δύναμη, που η Ελλάδα καλείται να εκμεταλλευτεί ... -
Στρατηγικές συμμαχίες προϊόντων στο πλαίσιο διεθνών συναλλαγών - η σημασία της ψυχικής απόστασης
(2014-09-08)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη της σημασίας του branding στο διεθνές μάρκετινγκ έτσι όπως αντανακλάται από τη στάση του βιομηχανικού καταναλωτή, μέσα από τις διαστάσεις της ψυχικής απόστασης. Εξετάζεται ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Κέρκυρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να μελετήσει σε βάθος να αποτυπώσει να καταγράψει να αναδείξει το μεγάλο παγκόσμιο φαινόμενο του τουρισμού, παράλληλα να προτείνει τακτικές και στρατηγική. ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Κέρκυρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να μελετήσει σε βάθος να αποτυπώσει να καταγράψει να αναδείξει το μεγάλο παγκόσμιο φαινόμενο του τουρισμού, παράλληλα να προτείνει τακτικές και στρατηγική. Ανάλυση όλων των δεδομένων ...