dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Πολυμενάκου, Ελένη Π. | |
dc.date.accessioned | 2016-09-15T09:09:01Z | |
dc.date.available | 2016-09-15T09:09:01Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9099 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία, αντικείμενο μελέτης είναι το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο
(LNG).
Θα παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η εξόρυξη του φυσικού αερίου, η άντλησή του και η επεξεργασία του ώστε να έχουμε υγροποιημένο φυσικό αέριο. Θα γίνονται παράλληλα
αναφορές σε περιβαλλοντικά θέματα και το θεσμικό πλαίσιο που το διέπει.
Κατόπιν τούτου θα παρουσιαστεί ο τρόπος μεταφοράς του, επαναεριοποίησής του και αποθήκευσής του με οδηγό το θεσμικό πλαίσιο και αναλύοντας τα θέματα περιβάλλοντος καθ’ όλα τα προαναφερθέντα στάδια.
Προσδιορίζεται το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως βιώσιμο εναλλακτικό καύσιμο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κίνηση όλων των τύπων πλοίου αντί του πετρελαίου.
Αναλύονται η τεχνολογική πρόοδος στον τομέα χρήσης του ΥΦΑ/LNG και τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα αυτού. Επίσης το θεσμικό πλαίσιο σε διεθνές, κοινοτικό και εσωτερικό δίκαιο που δεσμεύουν τις εταιρείες εξόρυξης, επεξεργασίας, μεταφοράς και αποθήκευσης αυτού.
Αναφέρονται οι παράγοντες που επιδρούν στη ζήτηση και τη προσφορά των πλοίων υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Αναφέρονται οι προϋποθέσεις για την δημιουργία στρατηγικά τοποθετημένων σταθμών ανεφοδιασμού ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για την αύξηση της διαθεσιμότητας του καυσίμου.
Εξάγονται συμπεράσματα και κατατίθενται προτάσεις για ένα περαιτέρω επιστημονικό προβληματισμό. | el |
dc.format.extent | 126 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | LNG | el |
dc.title | LNG εξόρυξη και μεταφορά περιβαλλοντικές επιπτώσεις και θεσμικό πλαίσιο | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | In the pThe way, with which natural gas is extracted, it’s pumping and processing so as to get Liquefied Natural Gas will be presented. At the same time there will be parallel references to environmental issues and the institutional framework which governs it.
Following that, the way of transfer, its regasification and storage will be presented led by the institutional framework and analyzing environmental issues throughout all the above stages.
The liquefied natural gas is determined as a viable alternative fuel which can be used for the motion of all types of ships instead of oil.
The technological progress in the field of the use of LNG is analyzed and its benefits. Also, the institutional framework in international, communal and internal laws which bind the extracting, processing, transporting and storing companies.
Factors which influence the supply and demand of ships of liquefied natural gas are mentioned.
Also mentioned are the preconditions for the creation of strategically located stations of refueling so as to create the proper conditions for the increase of the availability of the fuel.
Conclusions are derived and propositions are given for further scientific speculation.
resent project, the object of study is Liquefied Natural Gas (LNG). | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Φυσικό αέριο | el |
dc.subject.keyword | Παραγωγική αλυσίδα | el |
dc.subject.keyword | Θεσμικό πλαίσιο και περιβάλλον | el |
dc.subject.keyword | Natural gas | el |
dc.subject.keyword | Productive chain | el |
dc.subject.keyword | Institutional framework and environment | el |