Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εργασιακή ικανοποίηση στο χώρο της υγείας : η περίπτωση του Nοσοκομείου της Άρτας

dc.contributor.advisorΟικονόμου, Κλεομένης
dc.contributor.authorΚώτσης, Διογένης
dc.date.accessioned2016-06-21T09:42:22Z
dc.date.available2016-06-21T09:42:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8838
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με το ζήτημα της εργασιακής ικανοποίησης, ενός καθοριστικού παράγοντα για την ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης και την αύξηση της παραγωγικότητάς της. Οι ρίζες της σκέψης γύρω από την σημαντικότητα του να είναι ένας εργαζόμενος ικανοποιημένος τοποθετούνται πίσω στον 18ο αιώνα και συγκεκριμένα στην Μεγάλη Βρετανία. Έκτοτε έχουν αναπτυχθεί πολλές και διαφορετικές θεωρίες σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την εργασιακή ικανοποίηση και απόδοση ενός ατόμου. Οι ανεπτυγμένες θεωρίες διακρίνονται γενικά ανάλογα με την κατεύθυνση που παίρνουν σε θεωρίες περιεχομένου και σε μηχανιστικές θεωρίες. Οι πρώτες λαμβάνουν υπόψη κυρίως τις ανάγκες που εμφανίζουν τα άτομα και πως αυτές οι ανάγκες καθορίζουν την ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια ενός εργαζόμενου. Αντίθετα, οι μηχανιστικές θεωρίες προσπαθούν να λάβουν υπόψη όχι μόνο τις εσωτερικές ανάγκες των ατόμων αλλά και τα κίνητρα που δίνονται σε αυτά και πώς αυτά τα κίνητρα επηρεάζουν τις συμπεριφορές (στάσεις) τους. Είναι σαφές ότι η ποικιλία και η διαφορετικότητα των θεωριών που έχουν καταγραφεί, προσφέρει πολλούς και διαφορετικούς τρόπους αντίληψης σχετικά με τους παράγοντες καθορισμού της εργασιακής ικανοποίησης. Ανά τους καιρούς παρατηρούμε επιχειρήσεις να δοκιμάζουν διάφορες ανεπτυγμένες θεωρίες με στόχο την ικανοποίηση του προσωπικού, άλλες επιτυχώς και άλλες όχι. Ανεξαρτήτως όμως του ποια θεωρία από τις καταγεγραμμένες είναι πιο έγκυρη και περιγράφει λεπτομερέστερα τους σημαντικότερους παράγοντες που καθορίζουν την εργασιακή ικανοποίηση, η κάθε θεωρία έχει προσθέσει από μια σημαντική άποψη και όλες μαζί συνετέλεσαν στη διεύρυνση των οριζόντων γύρω από το ζήτημα, καθώς και στην καλύτερη διερεύνησή του τον τελευταίο αιώνα, κρίνοντας τόσο από ανθρωπιστικής, όσο και από οικονομικής πλευράς την ευτυχία του εργαζόμενου ως έναν από τους πλέον σημαντικούς παράγοντες για μια επιτυχημένη επιχείρηση.el
dc.format.extent140el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕργαζόμενοιel
dc.titleΕργασιακή ικανοποίηση στο χώρο της υγείας : η περίπτωση του Nοσοκομείου της Άρταςel
dc.title.alternativeJob satisfaction in health services : the case of Arta Hospitalel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis paper addresses the issue of job satisfaction, a decisive factor for the smooth running of a business and its productivity. The beginning of thinking about the importance of an employee being satisfied is placed back in the 18th century, particularly in Great Britain. Since then, many different theories have been developed about the factors that influence job satisfaction and performance of a worker. The theories developed can be distinguished in content theories and mechanistic theories. The first category is regarded to the needs of individuals and shows how these needs determine the satisfaction or dissatisfaction of an employee. In contrast, mechanistic theories attempt to take into account not only the internal needs of individuals, but also the incentives given to them and how these incentives affect behaviors. It is clear that the variety and diversity of theories that have been recorded, offers many different perceptions about the determinants of job satisfaction. By the times we observe companies to test various theories developed, in order to achieve job satisfaction of their staff. But regardless of which theory of is more Έγκυρο and describes in more details the major determinants of job satisfaction , each theory has added an important aspect , which all together contributed to broadening horizons around the issue. Also, these theories helped to pass to employers the notion that keeping a worker happy is not important just from the profit aspect, but also from the humanitarian angle.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordEργασίαel
dc.subject.keywordΙκανοποίησηel
dc.subject.keywordΥγείαel
dc.subject.keywordΘεωρίεςel
dc.subject.keywordΈρευναel
dc.subject.keywordJobel
dc.subject.keywordEmployeesel
dc.subject.keywordSatisfactionel
dc.subject.keywordHealthel
dc.subject.keywordTheoriesel
dc.subject.keywordResearchel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»