Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εργασιακή ικανοποίηση προσωπικού υπηρεσιών υγείας. Μελέτη Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ρίου

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΚαραντάνη, Μαρία
dc.date.accessioned2015-09-25T19:03:43Z
dc.date.available2015-09-25T19:03:43Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7811
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση που αντλεί το άτομο από την εργασία του αποτελεί ουσιαστικά μία συμπεριφορά ή στάση, η οποία συνδέεται με άλλες σημαντικές συμπεριφορές ή στάσεις στο χώρο εργασίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης, η οποία διεξήχθη κατά το χρονικό διάστημα Νοέμβριος – Δεκέμβριος του 2008, είναι να μελετήσει την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείου του Ρίου. Πρόκειται για μία μελέτη, στην οποία επιλέξιμοι για συμμετοχή ήταν όλοι οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου. Συγκεκριμένα, μελετήθηκε η επαγγελματική ικανοποίηση 276 εργαζομένων, εκ των οποίων οι 134 ήταν γυναίκες (ποσοστό 48,6 του συνόλου) και οι 142 ήταν άνδρες (ποσοστό 51,4 του συνόλου). Το μεγαλύτερο μέρος των ερωτηθέντων ανήκε στην ηλικιακή ομάδα των 45 ετών και άνω. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο αυτοσυμπληρούμενο και αποτελούμενο από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος περιλαμβάνεται η κλίμακα μέτρησης της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων, «Job satisfaction scale for the human services», η οποία αποτελείται από δεκατέσσερις (14) προτάσεις-θέματα, μέσα από τα οποία εξετάστηκε η εγγενής ικανοποίηση, η ικανοποίηση από τον τρόπο οργάνωσης, από τις οικονομικές απολαβές και τις δυνατότητες για προαγωγή των εργαζομένων και το είδος της εργασιακής τους σχέσης. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Κίνητρο για την παρούσα μελέτη ήταν η διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη οργανισμών και επιχειρήσεων για την προσφορά ποιοτικότερων υπηρεσιών, γεγονός που επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της ικανοποίησης εργαζομένων. Η έρευνα, λοιπόν, εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο το δημόσιο νοσοκομείο αντιμετωπίζει τον κάθε εργαζόμενο, ερευνά τις ανάγκες του, τις αιτίες που αντιμετωπίζει θετικά ή αρνητικά την εργασία του και μελετά τους κατάλληλους τρόπους για να τον ικανοποιήσει, ώστε ο εργαζόμενος με την σειρά του να έχει την διάθεση να ικανοποιήσει τον πελάτη - ασθενή.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subjectΝοσοκομεία -- Ελλάδα -- Εργαζόμενοιel
dc.subjectJob satisfactionel
dc.subjectHospitals -- Greece -- Employeesel
dc.subjectPublic hospitals -- Greece -- Employeesel
dc.titleΗ εργασιακή ικανοποίηση προσωπικού υπηρεσιών υγείας. Μελέτη Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ρίουel
dc.title.alternativeThe satisfaction that an individual draws from his work in the public Hospital of Rioel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call331.54 ΚΑΡel
dc.description.abstractENThe satisfaction that an individual draws from his work is in line with his behavior or attitude which are related with other significant behaviors or attitudes in the workplace. The aim of the present study is to measure the job satisfaction of those working in the public Hospital of Rio. The study followed a cross-sectional design and all the employees were eligible to participate. It took place during the period November – December 2008. A sample of 286 employees was considered, out of which 134 were women (48,6%) and 142 were men (51,4%). Most of the participants belongs fall in the range 45 and up. For this purpose a self administered questionnaire was used, which includes two Parts. The first part consists of the "job satisfaction scale for the human services", which includes fourteen (14) items and examines their intrinsic satisfaction, organizational satisfaction, and satisfaction from their salary and promotion. The second part includes the demographic characteristics of employees and their type of employment.el
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»