dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Κόνταρης, Δημήτριος Π. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-21T11:22:51Z | |
dc.date.available | 2015-09-21T11:22:51Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7692 | |
dc.description.abstract | Τα μαθηματικά, είναι ένα μάθημα που δυσκολεύει αρκετά την πλειοψηφία των εκπαιδευόμενων. Η διδασκαλία του είναι πολλές φορές δύσκολη, λόγω την αρνητικής προκατάληψης των μαθητών ως προς το αντικείμενο αλλά και ως προς την έλλειψη κατάλληλων ψηφιακών αντικειμένων για την οπτικοποίηση των εννοιών. Τα μαθησιακά αντικείμενα, αποτελούν ένα πολύ αξιόλογο μέσο για την οπτικοποίηση των μαθηματικών εννοιών, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Ωστόσο, η μέθοδος που τα μαθησιακά αντικείμενα παρουσιάζονται και διατίθενται στους εκπαιδευόμενους είναι περιορισμένη. Η εργασία αυτή παρουσιάζει την δημιουργία 23ών διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων στα μαθηματικά, με σκοπό την οπτικοποίηση των βασικών μαθηματικών εννοιών της Α’ Γυμνασίου. Επίσης, εισάγει έναν νέο τρόπο παράδοσής τους κάνοντας χρήση των QR Κωδικών. Τα μαθησιακά αντικείμενα αναπτύχθηκαν με την τεχνολογία Adobe Flash, και την γλώσσα προγραμματισμού ActionScript 2, σε συνεργασία με την γλώσσα XML. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject | Educational technology | el |
dc.subject | Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | el |
dc.subject | Mathematics -- Computer-assisted instruction | el |
dc.subject | Teaching -- Computer network resources | el |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | el |
dc.title | Μαθησιακά αντικείμενα για τα μαθηματικά και οι QR κώδικες | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.identifier.call | 371.33 ΚΟΝ | el |
dc.description.abstractEN | Mathematics, is a course infamous amongst students for its difficulty. Teaching mathematics is often too hard, considering not only students’ attitude towards the course but also the lack of proper digital objects to visualize the concepts. Learning objects, provide a viable means to visualize the concept, using modern technologies in technology enhanced education. However, the means those learning objects are distributed to students, is limited. This MSc thesis presents the creation of 23 interactive learning objects in mathematics, in order to visualize basic mathematical concepts. In addition, it introduces a new way of delivering them to the students, utilizing QR Codes. The learning objects were developed using Adobe’s Flash and Photoshop programmers and the powerful language ActionScript 2, in combination with the XML language. | en |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |