Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚόνταρης, Δημήτριος Π.
dc.date.accessioned2015-09-21T11:22:51Z
dc.date.available2015-09-21T11:22:51Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7692
dc.description.abstractΤα μαθηματικά, είναι ένα μάθημα που δυσκολεύει αρκετά την πλειοψηφία των εκπαιδευόμενων. Η διδασκαλία του είναι πολλές φορές δύσκολη, λόγω την αρνητικής προκατάληψης των μαθητών ως προς το αντικείμενο αλλά και ως προς την έλλειψη κατάλληλων ψηφιακών αντικειμένων για την οπτικοποίηση των εννοιών. Τα μαθησιακά αντικείμενα, αποτελούν ένα πολύ αξιόλογο μέσο για την οπτικοποίηση των μαθηματικών εννοιών, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Ωστόσο, η μέθοδος που τα μαθησιακά αντικείμενα παρουσιάζονται και διατίθενται στους εκπαιδευόμενους είναι περιορισμένη. Η εργασία αυτή παρουσιάζει την δημιουργία 23ών διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων στα μαθηματικά, με σκοπό την οπτικοποίηση των βασικών μαθηματικών εννοιών της Α’ Γυμνασίου. Επίσης, εισάγει έναν νέο τρόπο παράδοσής τους κάνοντας χρήση των QR Κωδικών. Τα μαθησιακά αντικείμενα αναπτύχθηκαν με την τεχνολογία Adobe Flash, και την γλώσσα προγραμματισμού ActionScript 2, σε συνεργασία με την γλώσσα XML.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectEducational technologyel
dc.subjectΜαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.subjectMathematics -- Computer-assisted instructionel
dc.subjectTeaching -- Computer network resourcesel
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.titleΜαθησιακά αντικείμενα για τα μαθηματικά και οι QR κώδικεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.identifier.call371.33 ΚΟΝel
dc.description.abstractENMathematics, is a course infamous amongst students for its difficulty. Teaching mathematics is often too hard, considering not only students’ attitude towards the course but also the lack of proper digital objects to visualize the concepts. Learning objects, provide a viable means to visualize the concept, using modern technologies in technology enhanced education. However, the means those learning objects are distributed to students, is limited. This MSc thesis presents the creation of 23 interactive learning objects in mathematics, in order to visualize basic mathematical concepts. In addition, it introduces a new way of delivering them to the students, utilizing QR Codes. The learning objects were developed using Adobe’s Flash and Photoshop programmers and the powerful language ActionScript 2, in combination with the XML language.en
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»