Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ποιότητα στο χώρο της υγείας.

dc.contributor.advisorΚαρκαλάκος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΖιώγα, Μαρι - Αλίς
dc.date.accessioned2015-05-08T08:06:24Z
dc.date.available2015-05-08T08:06:24Z
dc.date.issued2014-11-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6561
dc.description.abstractΗ έννοια της ποιότητας σε όλες τις υπηρεσίες είναι πολυσήμαντη, πόσο μάλλον στις υπηρεσίες υγείας, καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις ειδικά από τη πλευρά των ασθενών είναι συνεχώς αυξανόμενες. Η βελτίωση της ποιότητας στους υγειονομικούς τομείς, φαίνεται μέσα από την ικανοποίηση του ασθενούς. Η βελτίωση αυτή επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής διεργασιών και διασφάλισης καθώς και μέτρησης της ποιότητας που εντάσσονται μέσα στα συστήματα ποιότητας. Ένας από τους ευρύτερα εφαρμοζόμενους μηχανισμούς αποτελεί η διαπίστευση των υπηρεσιών υγείας και ειδικότερα η πιο εξελιγμένη της μορφή αφορά τη νοσοκομειακή περίθαλψη. Τα νοσηλευτικά ιδρύματα ειδικά έχουν καθοριστικό ρόλο στον τομέα των υπηρεσιών υγείας, ως εκ τούτου απαιτείτο να βελτιώνονται, να αναβαθμίζονται προκειμένου να ανταπεξέρχονται στις προκλήσεις του υγειονομικού περιβάλλοντος και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των χρηστών των υπηρεσιών τους. Η διαπίστευση παρέχει τη δυνατότητα για ανασχεδιασμό των εσωτερικών διαδικασιών του υγειονομικού φορέα συνταιριάζοντας την εφαρμογή των προτύπων με τη συνοχή της περίθαλψης και επικεντρώνεται στην αξιολόγηση της ποιότητας των διαδικασιών και της απόδοσης του οργανισμού. Για τη διαδικασία βελτίωσης κρίνεται απαραίτητη η αξιολόγηση και ο στατιστικός και ποιοτικός έλεγχος διεργασιών των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας, προκειμένου να επισημανθούν οι τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της ποιότητας καθώς και η σημαντικότητα και μεθοδολογία της συλλογής δεδομένων για τη ποιότητα του κόστους και την βελτίωση των υπηρεσιών και κόστους στα νοσοκομεία.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.el
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας -- Ποιότηταel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.titleΠοιότητα στο χώρο της υγείας.el
dc.title.alternativeQuality in healthen
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6561
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call362.1 ΖΙΩel
dc.description.abstractENThe concept of quality in all services is ambiguous, much less for healthcare services as a variety of services requires proper coordination and organization, while the specific requirements of the side of patients is constantly increasing. Improving quality in healthcare fields is seen through patient satisfaction. This improvement is achieved through the application process and assurance and quality measurement included within the quality systems. The constitution of accreditation in health services remains a common worldwide applicable mechanism and more specifically the evolved form regarding the hospital accreditation. The determining role of nursing institutions specifically in the sector of health services requires their improvement and evolution, in order to meet the challenges of the healthcare environment and respond to the needs of the users of the services. The accreditation provides the healthcare organization with the ability for internal reconstruction by matching the implementation of the standards in accordance to the continuity of care and focuses on the evaluation of quality in procedures and the output of the organization. For the improvement process is necessary evaluation and statistical process control and quality of health services offered in order to identify the areas that need improvement. The aim of this thesis is to analyze the quality and the significance and methodology of data collection, cost quality framework for the improvement of services and costs in hospitals.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»