Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ικανοποίηση ασφαλισμένων από εξωτερικά ιατρεία του ΙΚΑ στη Νομαρχία Πειραιά.

dc.contributor.advisorΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.authorΚαναβού, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2014-11-19T10:00:10Z
dc.date.available2014-11-19T10:00:10Z
dc.date.issued2014-11-19T10:00:10Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6135
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η μέτρηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από τα εξωτερικά ιατρεία του ΙΚΑ στη Νομαρχία Πειραιά. Στην έρευνα, που διεξήχθη από τον Ιούλιο του 2010 έως τον Μάιο του 2011 συμμετείχαν 400 ασφαλισμένοι. Χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο κατέγραφε την συνολική ικανοποίηση, αλλά και την ικανοποίηση στα εξής στοιχεία: Πρόσβαση, Κτίριο/χώροι/υποδομή, Προσωπικό και Εξυπηρέτηση. Η κλίμακα που επιλέχθηκε για τη βαθμολόγηση των απαντήσεων ήταν αυτή του Likert. Για την ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα SPSS έκδοση 16.0, ενώ για την μέτρηση της ικανοποίησης χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα MUSA. Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι οι ασφαλισμένοι δεν ήταν ικανοποιημένοι στο σύνολο, αφού ο μέσος δείκτης ικανοποίησης έφτανε το 31,29%. Το κριτήριο με την μικρότερη απόδοση ικανοποίησης ήταν η Εξυπηρέτηση (14,86%) και ακολουθεί το κριτήριο Κτίριο/χώροι/υποδομή (28,8%). Το Προσωπικό (54,68%) και η Πρόσβαση (56,71%) αποτέλεσαν κριτήρια με την μικρότερη βαρύτητα και απαιτητικότητα. Το 95,75% δήλωνε ότι οι διαδικασίες εξυπηρέτησης ήταν γραφειοκρατικές, ενώ μεγάλη βαρύτητα δινόταν στην διαθέσιμη ημερομηνία για ραντεβού. Το κτίριο που στεγαζόταν τα εξωτερικά ιατρεία του ΙΚΑ χαρακτηρίστηκε από ένα μεγάλο ποσοστό ασφαλισμένων από μέτριο ως απαράδεκτο. Οι ασφαλισμένοι δεν ήταν ικανοποιημένοι ούτε από τον εξοπλισμό των ιατρείων, ούτε από τα μηχανήματα, λόγω της συχνής εμφάνισης δυσλειτουργίας, ούτε όμως και από την καθαριότητα. Ακόμα, έδιναν περισσότερο βαρύτητα στο διοικητικό προσωπικό και στην εξυπηρέτησή τους, παρά στο ιατρικό προσωπικό και τις γνώσεις του. Συμπερασματικά, τα εξωτερικά ιατρεία του ΙΚΑ δεν ικανοποιούσαν τις προσδοκίες των ασφαλισμένων σε μεγάλο ποσοστό. Κρίνεται επιτακτική ανάγκη η λήψη μέτρων, κυρίως σε ότι αφορά στην απλούστευση της εξυπηρέτησης τους και στην αναβάθμιση των κτιρίων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΊδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων
dc.subjectΑσφάλιση, Κοινωνική
dc.titleΙκανοποίηση ασφαλισμένων από εξωτερικά ιατρεία του ΙΚΑ στη Νομαρχία Πειραιά.
dc.title.alternativeSatisfaction of insured persons from the outpatients' department of the social insurance institute (IKA) in the prefecture of Piraeus.en
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6135
dc.identifier.call362.12 ΚΑΝ
dc.description.abstractENThe objective of this survey was to measure the satisfaction of persons insured at the Social Insurance Institute – Unified Insurance Fund for Salaried Employees (ΙΚΑ-ΕΤΑΜ) from the outpatients’ department of IKA in the Prefecture of Piraeus. 400 insured persons took part in the survey, which was carried out from July 2010 to May 2011. A questionnaire recording the overall satisfaction and satisfaction with the following elements: Access, Building/Areas/Infrastructure, Staff and Service, was used. The scale chosen for scoring the answers was Likert scale. SPSS software, version 16.0, was used for analyzing the demographic data, while MUSA (Multicriteria Satisfaction Analysis) software was used for measuring satisfaction. The results have shown that the insured persons were not satisfied as a whole, since the average global satisfaction index reached 31.29%. The criterion with the lowest satisfaction performance indicator was Service (14.86%), followed by the criterion of Building/Areas/Infrastructure (28.8%). The Staff (54.68%) and Access (56.71%) criteria were the criteria with the lowest importance and demand. 95.75% of the participants stated that the service procedures were bureaucratic, while great importance was given to the available appointment date. The building where the outpatients’ department of the Social Institute Institute (IKA) was located was described from moderate to unacceptable by a large rate of insured persons. The insured were neither satisfied with the equipment of the outpatients’ department, nor with the machinery, because of the frequent occurrence of malfunctions. Besides, they were unsatisfied with the cleaning services. In addition, they laid more stress on the administrative staff and their service, that on the medical staff and their knowledge. In conclusion, the outpatients’ department of IKA did not meet the expectations of a large rate of insured persons. There is a pressing need for taking measures, mostly in terms of the simplification of their service and upgrading of the buildings.
dc.corporate.nameΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»