Show simple item record

Οικονομική προσέγγιση για την αγορά του βέλτιστου τύπου πλοίου στην αγορά ξηρού φορτίου

dc.contributor.advisorΣαμπράκος, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΤριάντης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2014-07-04T07:06:28Z
dc.date.available2014-07-04T07:06:28Z
dc.date.issued2014-07-04T07:06:28Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5926
dc.description.abstractO σκοπός αυτής της Διπλωματικής εργασίας είναι η καταγραφή, η τμηματοποίηση και η οικονομική ανάλυση των ναυτιλιακών αγορών και πιο συγκεκριμένα της αγοράς ξηρού φορτίου με σκοπό την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων τα οποία θα αποτελέσουν τα στοιχεία για τη δημιουργία επενδυτικού σχεδίου τη δεδομένη χρονική στιγμή. Με άλλα λόγια θα αξιολογήσουμε εάν η επένδυση στην Αγορά Ξηρού φορτίου είναι οικονομικά βιώσιμη και σε ποιο βαθμό. Το παραγόμενο αποτέλεσμα μιας τέτοιας διερεύνησης αποτελεί αφενός ο εντοπισμός των στοιχείων εκείνων που συνθέτουν και οριοθετούν το πεδίο δραστηριοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας και αφετέρου η άντληση χρήσιμων συμπερασμάτων μέσα από τη λεπτομερή ανάλυση της Αγοράς Ξηρού Φορτίου. Αρχικά, στα δύο πρώτα Κεφάλαια πραγματοποιείται μια ανάλυση της Διεθνούς Ναυτιλιακής Βιομηχανίας καθώς και της Αγοράς Ξηρού Φορτίου σε θεωρητικό επίπεδο. Στη συνέχεια, αναφέρεται στο πρακτικό μέρος της συγκεκριμένης εργασίας δηλαδή τα Κεφάλαια 3 & 4. Έτσι το τρίτο κεφάλαιο αποσκοπεί στην ανάλυση της αγοράς ναύλων, της αγοράς μεταχειρισμένων πλοίων και των υπολοίπων υποαγορών με κριτήριο το τύπο πλοίου έτσι ώστε να καταλήξουμε στο βέλτιστο και πιο αποδοτικό μέγεθος πλοίου στην Αγορά Ξ/Φ. Συνεπώς το στάδιο αυτό ολοκληρώνεται με την επιλογή του βέλτιστου και συνάμα καταλληλότερου τύπου πλοίου από πλευράς προσφοράς και ζήτησης χωρητικότητας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα τη βιωσιμότητα του επενδυτικού σχεδίου σχετικά με την αγορά ενός πλοίου Ξ/Φ. Στα κεφάλαια 4 & 5, γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης της μεθοδολογίας για το πώς πρέπει να αξιολογούνται δύο αμοιβαίως αποκλειόμενα επενδυτικά σχέδια λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη διαχρονική αξία του χρήματος και τέλος ακολουθεί η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠλοία -- Φορτίο
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορές
dc.subjectΞηρό φορτίο
dc.titleΟικονομική προσέγγιση για την αγορά του βέλτιστου τύπου πλοίου στην αγορά ξηρού φορτίου
dc.title.alternativeEconomical approach for the purchase of the best type of vessel at the dry cargo marketen
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5926
dc.identifier.call387.2 ΤΡΙ
dc.description.abstractENThe aim of this thesis is the recording, segmentation and economic analysis of shipping markets and more specifically the dry cargo market in order to extract useful conclusions that will form the elements for establishing an investment plan at this specific time. In other words, we will assess whether the investment in the dry bulk market is economically viable and to what extent. The output of such an investigation is first to identify the elements that make up and define the scope of activity of the shipping industry while extracting useful conclusions through detailed analysis of the dry bulk market. Initially, the first two chapters refer to an analysis of the international shipping industry and the dry bulk market in theoretical basis. Then, follows the practical part of this thesis at the Chapters 3 & 4. So the third chapter aims to analyze the market rates, the market for second-hand vessels and other submarkets with criterion the type of vessel in order to choose the optimal and most efficient vessel size, at the Dry Sector, to purchase. Additionally this step is completed by choosing the best type of vessel regarding both supply and demand side which directly affect the viability of the investment plan on buying a Dry Cargo vessel. In Chapters 4 and 5, follows a presentation of the methodology for how to evaluate, nowadays, two mutually exclusive investment projects, taking into account the time value of money. The fifth and last chapter refers to the evaluation of results in order to be in position to decide whether to proceed and purchase the vessel or not.


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»