Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάθηση"
Αποτελέσματα 5-14 από 14
-
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(2015-05-06)Η ερευνητική συνεργασία έχει μελετηθεί σε ποικίλους τομείς της επιστημονικής έρευνας, έτσι ώστε να αποκτηθούν χρήσιμες πληροφορίες για το πώς οι ερευνητές συνδυάζουν την υφιστάμενη επιστημονική γνώση, η οποία, διαμοιράζεται ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)Το ερευνητικό πεδίο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του ιδιαίτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Συστημάτων στην αναβάθμιση ... -
Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ
(2011-06-30)Τα τεχνολογικά μέσα που μπορούν να προσφέρουν χρήσιμες υπηρεσίες στο εκπαιδευτικό έργο εξελίσσονται με αλματώδεις ρυθμούς και μαζί τους αλλάζει και ο τρόπος που προτιμούν να μαθαίνουν οι μαθητές. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για τα επαγγελματικά μαθήματα, του μηχανολογικού τομέα των ΕΠΑΛ
(2011-07-05)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα επαγγελματικά μαθήματα του Μηχανολογικού τομέα των Επαγγελματικών Λυκείων. Σκοπός της δημιουργίας του υλικού αυτού είναι να ... -
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη μάθησης : συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης βασισμένα σε ψηφιακά μέσα
(2010-10-01)Τα εικονικά περιβάλλοντα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και γενικότερα η ενασχόληση με ψηφιακά μέσα, αδιαμφισβήτητα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων στις μέρες μας. Από την άλλη, οι μαθητές στα σχολεία δείχνουν να μην ... -
Χρήση λογισμικών δημιουργίας διαδραστικών προσομοιώσεων για τα μαθήματα ειδικότητας του τομέα μηχανολογίας - οχημάτων των επαγγελματικών λυκείων
(2014-10-10)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα μαθήματα ειδικότητας του Τομέα Μηχανολογίας - Οχημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων. Σκοπός της δημιουργίας του υλικού αυτού είναι ...