Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μάρκετινγκ φαρμακείου - παραφαρμακευτικών προϊόντων

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜποτσώνη, Χρυσοβαλάντου
dc.date.accessioned2023-11-29T07:05:06Z
dc.date.available2023-11-29T07:05:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16014
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3436
dc.description.abstractΟι φαρμακευτικές και παραφαρμακευτικές βιομηχανίες έχουν υποστεί σημαντικές μεταμορφώσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω των εξελισσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών, των εξελίξεων στην τεχνολογία και των μεταβαλλόμενων κανονιστικών ρυθμίσεων. Η παρούσα διατριβή διερευνά τον περίπλοκο κόσμο του μάρκετινγκ στους τομείς του φαρμακείου και του παραφαρμακείου, με στόχο να ρίξει φως στις στρατηγικές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτούς τους τομείς. Η μελέτη ξεκινά με την εις βάθος εξέταση της παγκόσμιας αγοράς φαρμακείων και παραφαρμακείων, επισημαίνοντας τους βασικούς παράγοντες της αγοράς, τις αναδυόμενες τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Εμβαθύνει στις διακρίσεις μεταξύ φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων, διευκρινίζοντας τους ρόλους τους στο οικοσύστημα της υγειονομικής περίθαλψης και τη σημασία τους στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Επιπλέον, η παρούσα διατριβή διερευνά τις μοναδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις φαρμακείων και παραφαρμακείων στην εμπορία των προϊόντων τους, συμπεριλαμβανομένων των αυστηρών κανονιστικών απαιτήσεων, του ανταγωνισμού από τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές και των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των καταναλωτών. Αναλύονται οι στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι επιτυχημένες επιχειρήσεις για να ξεπεράσουν αυτές τις προκλήσεις, δίνοντας έμφαση στη σημασία των πελατοκεντρικών προσεγγίσεων, του ψηφιακού μάρκετινγκ και των βιώσιμων πρακτικών. Παρέχονται πολύτιμες πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου, τις επιχειρήσεις και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, υπογραμμίζοντας τη σημασία της προσαρμογής των στρατηγικών μάρκετινγκ ώστε να ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλότερα πρότυπα δεοντολογίας και φροντίδας των ασθενών.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜάρκετινγκ φαρμακείου - παραφαρμακευτικών προϊόντωνel
dc.title.alternativePharmacy marketing - parapharmacy productsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe pharmaceutical and parapharmaceutical industries have undergone significant transformations in recent years, driven by evolving consumer preferences, advances in technology and changing regulations. This thesis explores the complex world of marketing in the pharmacy and parapharmacy sectors, with the aim of shedding light on the strategies, challenges and opportunities facing firms operating in these sectors. The study begins with an in-depth examination of the global pharmacy and parapharmacy market, highlighting key market drivers, emerging trends and consumer behaviour. It delves into the distinctions between pharmaceuticals and parapharmaceuticals, clarifying their roles in the healthcare ecosystem and their importance in marketing strategies. In addition, this thesis explores the unique challenges that pharmacy and parapharmacy businesses face in marketing their products, including stringent regulatory requirements, competition from online retailers, and changing consumer expectations. It analyses the strategies used by successful businesses to overcome these challenges, emphasising the importance of customer-centric approaches, digital marketing and sustainable practices. Valuable insights are provided for industry stakeholders, businesses and policy makers, highlighting the importance of adapting marketing strategies to meet evolving consumer needs while maintaining the highest standards of ethics and patient care.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΦαρμακείοel
dc.subject.keywordΠαραφαρμακευτικά προϊόνταel
dc.date.defense2023-11-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»