Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία

dc.contributor.advisorΑγιακλόγλου, Χρήστος
dc.contributor.authorΚαραχάλιος, Μάριος Παναγιώτης
dc.date.accessioned2023-11-20T12:14:22Z
dc.date.available2023-11-20T12:14:22Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15952
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3374
dc.description.abstractΚοιτάζοντας την κλίμακα των πιο στρεσογόνων επαγγελμάτων, θα παρατηρήσουμε αυτό του εκπαιδευτικού να καταλαμβάνει ιδιαίτερα υψηλές θέσεις. Το αίσθημα του άγχους και η μείωση του ενδιαφέροντος σε έναν εκπαιδευτικού τον καθιστούν αδύναμο να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ επηρεάζουν αρνητικά σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο βλέπει τους μαθητές, τους συναδέλφους και τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτή η σωματική και ψυχική εξάντληση είναι γνωστή με τον όρο επαγγελματική εξουθένωση ή «Burnout Syndrome» στα αγγλικά. Με βάση την σημαντικότητα του επαγγέλματος και τις σχέσεις μαθητή και εκπαιδευτικού που είναι αλληλένδετες και ζωτικής σημασίας για την εκπαιδευτική διαδικασία και την διαμόρφωση της προσωπικότητας του εκπαιδευόμενου, η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να προλαμβάνεται και αντιμετωπίζεται όσο το δυνατόν ταχύτερα. Για όλους τους παραπάνω λόγους η έρευνα αυτή σκοπεύει να μελετήσει το Burnout Syndrome, στους εκπαιδευτικούς των Μουσικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς στο συγκεκριμένο περιβάλλον παρατηρείται η σύμπραξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αυτή της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Υπό αυτό το πρίσμα η έρευνα που ακολουθεί επιχειρεί να απαντήσει στο κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται να είναι επαγγελματικά εξουθενωμένοι και τι πραγματικά μπορεί να σημαίνει αυτό για το έργο τους.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολείαel
dc.title.alternativeBurnout syndrome on music schools’ teachersel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENSearching for the most stressful professions, it is observed that teachers are considered one of the top stressful, with increasing trend. Anxious feelings and lack of interest are factors, making teachers weak on tackling issues during working process and negatively affecting the way that they treat students, co workers, and even their own self. This physical and mental exhaustion is known as the burnout syndrome. Considering the primary importance of teaching, of the good relationship between student and teacher and of the students' personality mounding, burnout syndrome must be prevented and treated as soon as possible. For all the above reasons, this study aims to investigate burnout syndrome in the teachers of secondary music schools in Greece, since these schools are a combination between teaching and performing in music arts. In this regard, this study aims to provide a clear overview on whether the teachers feel exhausted or not, and how much this may affect their job.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.keywordΕργασιακό άγχοςel
dc.subject.keywordBurnoutel
dc.subject.keywordΝόσος εκπαιδευτικώνel
dc.date.defense2023-11-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»