Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση - Απόψεις μαθητών Γ' τάξης Λυκείου

dc.contributor.advisorΤσελεκούνης, Μάρκος
dc.contributor.authorΣαρρή, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-04-03T05:15:25Z
dc.date.available2023-04-03T05:15:25Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15308
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2730
dc.description.abstractΗ επιχειρηματικότητα είναι μια έννοια με ιδιαίτερα ευρύ περιεχόμενο και πολλές, διαφορετικές διαστάσεις. Είναι ιδιαίτερης σημασίας στη σύγχρονη εποχή, αν και οι ρίζες της εντοπίζονται αιώνες νωρίτερα. Η επιχειρηματικότητα υπό τη μορφή δημιουργίας νέων επιχειρήσεων έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα τόσο για το ίδιο το άτομο όσο και για την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται. Ως εκ τούτου, έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται προσπάθειες να ενταχθεί και στην εκπαιδευτική διαδικασία, έτσι ώστε από νωρίς οι μαθητές να ενημερώνονται γι’ αυτή, αλλά και να τους δίνεται η δυνατότητα να εντρυφήσουν στον όρο και στις δικές τους δυνατότητες ανάπτυξης σε αυτό το πεδίο. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των μαθητών Γ Λυκείου για τον ρόλο της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση. Μέσα από αυτή την διερεύνηση γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της εμπειρίας μαθητών στο μάθημα αυτό αλλά και του κατά πόσο το θεωρούν χρήσιμο και πρακτικό. Η παρακολούθηση και η αξιολόγηση των υποψηφίων και μελλοντικών επιχειρηματιών είναι σημαντικές για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων. Έτσι, μια σχετική έρευνα που εξετάζει τις απόψεις των μαθητών σε υφιστάμενα και μελλοντικά προγράμματα μπορεί να καθοδηγήσει σε πιο αποτελεσματικές πρακτικές μάθησης του ρόλου της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση. Από τη διενεργηθείσα έρευνα μέσω της χορήγησης ερωτηματολογίων σε μαθητές της Γ’ Λυκείου διαπιστώθηκε ότι η πλειοψηφία των μαθητών δεν είχε εμπειρία στην διδασκαλία της επιχειρηματικότητας, αν και συμφωνεί ότι η προοπτική αυτή θα είχε πολλαπλά οφέλη για τους ίδιους σε διάφορα επίπεδα. Εξέφρασαν την προθυμία τους να συμμετέχουν σε παρόμοιες δραστηριότητες, καθώς η άποψή τους για την επιχειρηματικότητα και τον ρόλο της είναι θετική, αν και θεωρούν ότι δεν υπάρχει στην Ελλάδα επαρκής στήριξη των νέων επιχειρηματιών.  el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟ ρόλος της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση - Απόψεις μαθητών Γ' τάξης Λυκείουel
dc.title.alternativeThe role of entrepreneurship in education - Reviews of 3rd grade of Lyceum studentsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENEntrepreneurship is a concept with a particularly broad content and many different dimensions. It is of particular importance in modern times, although its roots can be traced centuries earlier. Entrepreneurship in the form of creating new businesses has multiple advantages both for the individual himself and for the society in which he operates. Therefore, efforts have already begun to include it in the educational process, so that students are informed about it from an early stage, but also are given the opportunity to immerse themselves in the term and their own development potential in this field. The purpose of this research was to investigate the opinions of high school students on the role of entrepreneurship in education. Through this investigation, an attempt is made to approach the experience of students in this course and also to what extent they consider it useful and practical. Monitoring and evaluation of candidates and future entrepreneurs is important to increase the effectiveness of the programs. Thus, a related research that examines the views of students in existing and future programs can guide to more effective learning practices of the role of entrepreneurship in education. From the research carried out through the administration of questionnaires to students of the 3rd grade of Lyceum, it was found that the majority of the students had no experience in teaching entrepreneurship, although they agree that this perspective would have multiple benefits for them at various levels. They expressed their willingness to participate in similar activities, as their view of entrepreneurship and its role is positive, although they believe that there is insufficient support for young entrepreneurs in Greece.  el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικά προγράμματαel
dc.subject.keywordΝεανική επιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΑπόψεις μαθητώνel
dc.date.defense2023-03-31


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»