Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συγκριτική ανάλυση της εξ αποστάσεως και της διά ζώσης εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΣαμπράκος, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΣακελλαράκη, Ερικαίτη
dc.date.accessioned2021-12-20T10:39:58Z
dc.date.available2021-12-20T10:39:58Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13985
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1408
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μια εναλλακτική μορφή μάθησης που παρέχεται με την χρήση των νέων τεχνολογιών, διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία. Έχει αντικαταστήσει αρκετές φορές και για μεγάλα χρονικά διαστήματα την διά ζώσης διδασκαλία διότι η πολιτεία, λόγω της υφιστάμενης πανδημίας Covid-19, επέβαλε την αναστολή λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας, καθιστώντας την μάλιστα ως μοναδική μορφή μάθησης. Tο θέμα της παρούσας εργασίας «συγκριτική ανάλυση της εξ αποστάσεως και της διά ζώσης εκπαίδευσης» επιλέχθηκε διότι είναι εξαιρετικά επίκαιρο και καθίσταται αναγκαίο να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα που υπάρχουν ώστε να ληφθούν μέτρα για βελτιώσεις και διορθώσεις κατά την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης. Επιχειρείται λοιπόν μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση να αποσαφηνιστούν οι έννοιες που σχετίζονται με τις δύο μορφές μάθησης, να αναλυθούν τα εκπαιδευτικά εργαλεία του διαδικτύου, οι διδακτικές μέθοδοι καθώς και τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα τους ώστε να γίνει εφικτή η σύγκριση μεταξύ τους. Επιπρόσθετα, η παρούσα έρευνα βασίστηκε στη χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 104 εκπαιδευτικών. Η ερευνητική προσπάθεια έχει σκοπό την διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την αναγκαιότητα, την χρησιμότητα, την αποδοτικότητα της τηλεκπαίδευσης και τη σύγκρισή της με την διά ζώσης εκπαίδευση. Βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν είναι ότι η διά ζώσης εκπαίδευση είναι σαφώς αποδοτικότερη από την εξ αποστάσεως, ότι οι εκπαιδευτικοί δεν επιμορφώνονται επαρκώς από τους δημόσιους φορείς και ότι απαιτούνται ακόμα μεγαλύτερες προσπάθειες από την πλευρά της πολιτείας αλλά και των εκπαιδευτικών ώστε η ενσωμάτωση και η συμβολή της τηλεκπαίδευσης να υλοποιηθεί με επιτυχία.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυγκριτική ανάλυση της εξ αποστάσεως και της διά ζώσης εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeComparative analysis of distance and living educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENNowadays, distance learning, an alternative form of learning, provided by the use of new technologies matters significantly in the educational and learning process. In many occasions and for long periods of time, it replaced face-to-face learning, when the state had to impose the suspension of operation of all educational institutions, due to the Covid-19 pandemic, and therefore it became the main learning source. The topic of this paper “ Comparative Analysis of distance learning” because it is extremely topical and it becomes necessary to identify any problems that exist in order to take measures for improvements and corrections in the implementation of distance learning. An attempt is made through a bibliographic review to clarify the concepts related to the two forms of learning, to analyze the educational tools of the internet, the teaching methods as well as their disadvantages and advantages in order to make a comparison between them. In addition, the present study was based on the use of a questionnaire on a sample of 104 teachers. The aim of the research effort is to investigate the attitudes and perceptions of teachers regarding the necessity, usefulness, efficiency of distance learning and its comparison with face to face education. Key conclusions drawn are that face to face education is clearly more cost-effective than distance learning, that teachers are not adequately trained by public bodies and that even greater efforts are needed on the part of the state and teachers to integrate and contribute to it, so that e-learning is successfully implemented.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔια ζώσης εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικές πλατφόρμεςel
dc.subject.keywordΣύγχρονη εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑσύγχρονη εκπαίδευσηel
dc.date.defense2021-12-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»