Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 46
Η εξάπλωση της ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ελλάδα : πως η χρήση του e-banking απλοποιεί τις τραπεζικές συναλλαγές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-03)
Διανύοντας ήδη τον 21ο αιώνα, μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι οι τράπεζες βρίσκονται σε μία φάση μετασχηματισμού και επαναπροσδιορισμού του μοντέλου λειτουργίας τους. Βασικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου είναι η σταδιακή ...
Ναυτιλία και χρηματοδότηση
(2013-04-23)
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την ναυτιλία και την επίδραση που έχει η παγκόσμια και ελληνική οικονομική κρίση και οι κανόνες της Βασιλείας ΙΙΙ στην χρηματοδότηση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Οι τράπεζες ...
Νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και η αντιμετώπιση του φαινομένου στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Η σημερινή κοινωνία η οποία διακατέχεται από την απελευθέρωση των παγκόσμιών αγορών, την αδιάλειπτη μεταφορά κεφαλαίων και εργαζομένων, καθώς και τη ραγδαία διάχυση των τεχνολογικών επιτευγμάτων, βοήθησαν καταλυτικά στην ...
Το σύστημα υγείας της Γερμανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα διπλωματική με τίτλο «Το Σύστημα Υγείας της Γερμανίας» αποτελεί μια προσπάθεια καταγραφής των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του ασφαλιστικού συστήματος υγείας σε πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο επίπεδο και των πολλαπλών ...
Η διοίκηση προσωπικού στην εταιρική λήψη και εφαρμογή αποφάσεων και αλλαγών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Τις τελευταίες δεκαετίες, εκφάνσεις της εργασιακής ζωής των ατόμων, όπως οι σχέσεις μεταξύ εργαζομένων, η ασφάλεια της επαγγελματικής ζωής τους, η αποδοτικότητά τους, καθώς και η ψυχική και σωματική τους υγεία, διερευνώνται ...
Αντιλήψεις, στάσεις και θέσεις των φαρμακοποιών απέναντι στη νέα επιχειρηματική, κοινωνική, θεσμική και οικονομική πραγματικότητα
(2013-04-11)
Η έρευνα που παρουσιάζεται στην εργασία αυτή διερευνά τις θέσεις και τις αντιλήψεις του σύγχρονου φαρμακοποιού απέναντι στο νέο επιχειρηματικό και κοινωνικό του ρόλο εξετάζοντας τις υπηρεσίες που παρέχει, τις σχέσεις του ...
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)
Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ...
Η στροφή των επιχειρήσεων στα social media και η δύναμή τους στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(2013-03-19)
Τα κοινωνικά δίκτυα και αντίστοιχα τα κοινωνικά μέσα (social media) μέσω των οποίων λειτουργούν, έχουν παρουσιάσει μια ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Έτσι, ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση : μελέτη περίπτωσης CCHBC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Η εταιρεία που μπαίνει στο μικροσκόπιο και αναλύεται με διεθνώς αποδεκτές μεθόδους είναι η Coca Cola HBC. Η επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας έγινε κυρίως για δύο λόγους: αρχικά, διότι είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο ...
Ηλεκτρονική τραπεζική για εταιρικούς πελάτες
(2013-02-13)
Η ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking) έχει εισβάλλει δυναμικά στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου με την συμβολή της ψηφιακής τεχνολογίας. Μέσα από τεράστια ποικιλία υπηρεσιών που προσφέρονται στα φυσικά πρόσωπα και τις επιχειρήσεις, ...