Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεοδωρόπουλος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΠαπαδογιάννη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2018-01-23T08:35:27Z
dc.date.available2018-01-23T08:35:27Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10749
dc.description.abstractΗ ναυτιλιακή βιομηχανία έχει εξελιχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας πρόοδο στην τεχνολογία των πλοίων και επιφέροντας αλλαγές στα πληρώματα που τα στελεχώνουν. Η οικονομική κρίση των τελευταίων 10 ετών έχει οδηγήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να θεωρούν επιτακτική την ανάγκη για μείωση των λειτουργικών εξόδων των πλοίων, εστιάζοντας στο τμήμα των πληρωμάτων. Το νευραλγικό αυτό τμήμα καλείται να μειώσει τα κόστη που προκύπτουν από τους μισθούς των ναυτικών, στρέφοντας το ενδιαφέρον τους σε φθηνότερες εθνικότητες, κυρίως λόγω του βιοτικού επιπέδου τους. Κατά συνέπεια, έρχεται αντιμέτωπο με την πρόκληση της επαρκούς στελέχωσης με φθηνότερα πληρώματα προερχόμενα κυρίως από αναπτυσσόμενες χώρες, τα οποία όμως πρέπει να είναι εξίσου ικανά και πιστοποιημένα ώστε να μην επηρεαστεί η ορθή και ασφαλής διαχείριση του πλοίου.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ επιλογή του πολυεθνικού πληρώματος και οι επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe shipping industry has developed rapidly during the last years, while at the same time it has presented an evolution in the ship technology and affected the crew on board the vessels. The financial crisis of the last decade has forced the shipping companies to consider as an immediate need the reduction of the running costs of the vessels and mainly the crew costs. This critical department is challenged to reduce the costs, derived from the crew salaries. As a result, they are interested in less expensive nationalities, mainly because of their life quality. Consequently, it has to face the adequate manning with cheaper crew coming from developing countries, who however should be capable enough and fully certified so as the management of the vessel will remain safe and secure.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΛειτουργικά έξοδαel
dc.subject.keywordΜισθοί και ημερομίσθιαel
dc.subject.keywordΠιστοποίησηel
dc.subject.keywordΤμήμα πληρωμάτωνel
dc.subject.keywordΣτελέχωσηel
dc.subject.keywordΔιαχείριση πλοίουel
dc.subject.keywordΠρακτορεία ταξιδίωνel
dc.subject.keywordOperational expensesel
dc.subject.keywordWagesel
dc.subject.keywordCertificationel
dc.subject.keywordCrew departmentel
dc.subject.keywordShip managementel
dc.subject.keywordTravel agentsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»