dc.contributor.advisor | Θεοδωρόπουλος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Παπαδογιάννη, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T08:35:27Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T08:35:27Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10749 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει εξελιχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας
πρόοδο στην τεχνολογία των πλοίων και επιφέροντας αλλαγές στα πληρώματα που τα
στελεχώνουν. Η οικονομική κρίση των τελευταίων 10 ετών έχει οδηγήσει τις ναυτιλιακές
εταιρείες να θεωρούν επιτακτική την ανάγκη για μείωση των λειτουργικών εξόδων των
πλοίων, εστιάζοντας στο τμήμα των πληρωμάτων. Το νευραλγικό αυτό τμήμα καλείται να
μειώσει τα κόστη που προκύπτουν από τους μισθούς των ναυτικών, στρέφοντας το
ενδιαφέρον τους σε φθηνότερες εθνικότητες, κυρίως λόγω του βιοτικού επιπέδου τους. Κατά
συνέπεια, έρχεται αντιμέτωπο με την πρόκληση της επαρκούς στελέχωσης με φθηνότερα
πληρώματα προερχόμενα κυρίως από αναπτυσσόμενες χώρες, τα οποία όμως πρέπει να είναι
εξίσου ικανά και πιστοποιημένα ώστε να μην επηρεαστεί η ορθή και ασφαλής διαχείριση
του πλοίου. | el |
dc.format.extent | 103 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η επιλογή του πολυεθνικού πληρώματος και οι επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The shipping industry has developed rapidly during the last years, while at the same time it
has presented an evolution in the ship technology and affected the crew on board the vessels.
The financial crisis of the last decade has forced the shipping companies to consider as an
immediate need the reduction of the running costs of the vessels and mainly the crew costs.
This critical department is challenged to reduce the costs, derived from the crew salaries. As
a result, they are interested in less expensive nationalities, mainly because of their life quality.
Consequently, it has to face the adequate manning with cheaper crew coming from
developing countries, who however should be capable enough and fully certified so as the
management of the vessel will remain safe and secure. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Λειτουργικά έξοδα | el |
dc.subject.keyword | Μισθοί και ημερομίσθια | el |
dc.subject.keyword | Πιστοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Τμήμα πληρωμάτων | el |
dc.subject.keyword | Στελέχωση | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση πλοίου | el |
dc.subject.keyword | Πρακτορεία ταξιδίων | el |
dc.subject.keyword | Operational expenses | el |
dc.subject.keyword | Wages | el |
dc.subject.keyword | Certification | el |
dc.subject.keyword | Crew department | el |
dc.subject.keyword | Ship management | el |
dc.subject.keyword | Travel agents | el |