Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 65-84 από 100
-
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα δαχείρισης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ... -
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα διαχείρισης μάθησης
(2013-10-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ... -
Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και μεθοδολογικές προσεγγίσεις (Δημιουργικότητα και κοινωνικά δίκτυα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση)
(2013-03-11)Η παρούσα εργασία λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της εφαρμογής της δημιουργικότητας στην καθημερινή μας ζωή, επιδιώκει να διερευνήσει την αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων για την ενίσχυση της δημιουργικότητας σε προπτυχιακούς ... -
Εφαρμογή εκπαιδευτικών σεναρίων στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών με την υποστήριξη του διαδραστικού πίνακα
(2012-07-03)Παρουσιάζεται η ανάγκη για εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα, ενός τεχνολογικού εργαλείου, που σύμφωνα με τη βιβλιογραφία φαίνεται να αποτελεί σημείο εισόδου των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική ... -
Η Project-Based Learning (PBL) στη διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09). -
Η αξιοποίηση των Wikis για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2012-10-25)Στην επιστήμη της πληροφορικής, πρωταγωνιστικό ρόλο στη θεμελίωση και ανάπτυξή της αποτελούν οι αλγόριθμοι. Συχνά οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με αυτή την έννοια, ... -
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ... -
Η υλοποίηση ηλεκτρονικού μαθήματος στην πλατφόρμα Weebly με όχημα την μεθοδολογία STEAM για την ανάπτυξη των επιτελικών λειτουργιών των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία έχει θέσει ως πυρήνα μελέτης τις επιτελικές λειτουργίες των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την αλληλεπίδρασή τους με το ηλεκτρονικό περιβάλλον “IcaruSTEAM”, το οποίο ... -
η-Καθοδήγηση: δημιουργία ηλεκτρονικού εργαστηρίου εκπαίδευσης, ενορχηστρωμένo με τις αρχές της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το AcademicCoaching είναι ένας τομέας που βρίσκεται σε άνθηση τον 21ο αιώνα, καθώς φαίνεται πως μπορεί να επιφέρει λύσεις σε πολλά από τα ζητήματα που επηρεάζουν έναν εκπαιδευόμενο, όπως για παράδειγμα η διαχείριση του ... -
Καθολικός σχεδιασμός με σκοπό τη μάθηση και Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακού οδηγού και εργαλειοθήκης για τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-06)Οι αλλαγές στην προσέγγιση της μάθησης και οι ατομικές διαφορές υπαγορεύουν υψηλό βαθμό ευελιξίας ώστε όλοι οι μαθητές να λαμβάνουν το κατάλληλο επίπεδο πρόκλησης, υποστήριξης και εμπλοκής. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ... -
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η χρήση παιχνιδιών, αναγνωρίζεται από την υπάρχουσα βιβλιογραφία ως μια καλή πρακτική για την αύξηση των κινήτρων και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στη διαδικασία μάθησης, ειδικά όταν αξιοποι ... -
Μελέτη περίπτωσης: η αναγνωστική συμπεριφορά εκπαιδευομένων σε ψηφιακό περιβάλλον (e-Reader)
(2014-09-25)Η ηλεκτρονική ανάγνωση (e-reading) αποτελεί φαινόμενο των τριών τελευταίων δεκαετιών καθώς ολοένα και περισσότερα παραδοσιακά κείμενα μεταφέρονται σε ψηφιακή μορφή. Η μετάβαση ξεκίνησε με την ψηφιοποίηση βιβλίων, περιοδικών, ... -
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ePortfolio αξιοποιώντας τη μέθοδο «Μάθηση βασισμένη στο Πρόβλημα» (Problem based learning-PBL) για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και οι καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές ενισχύουν το θεσμό του ψηφιακού σχολείου που με τη σειρά του προετοιμάζει τους μαθητές του 21ου αιώνα να ζήσουν σε ένα περιβάλλον που το διαμορφώνει ... -
Παιχνίδια ρόλων ζωντανής δράσης στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)O κύριος στόχος της ερευνητικής διπλωματικής εργασίας είναι η εμπειρική διερεύνηση του πλαισίου της ενσωμάτωσης των ψηφιακών Παιχνιδιών Ρόλων Ζωντανής Δράσης (LARPGs) σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης, με την υποστήριξη ... -
Προώθηση η-τουρισμού (e-Tourism) σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο σύνθετος χαρακτήρας της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει ασυνήθιστες προκλήσεις για την εκπαίδευση και την εξειδίκευση των παρόχων, καθώς παρατηρείται έλλειψη υπηρεσιών, χρόνου αλλά και πόρων. Η ... -
Συνδυαστική μάθηση σε ένα συνεργατικό πλαίσιο εκπαίδευσης
(2013-03-27)Η παρούσα εργασία εξετάζει το κατά πόσο η συνδυαστική μάθηση, μέσα σε ένα συνεργατικό πλαίσιο εκπαίδευσης, μπορεί να βοηθήσει ου¬σιαστικά στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, ειδικά στις πρώτες τά¬ξης της δευτεροβάθμιας ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος αξιοποιώντας την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το ζητούμενο όλων των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας αποτελεί η ποιότητα της σχολικής μάθησης. Ενώ στο παρελθόν τα μοντέλα διδασκαλίας ήταν αποκλειστικά δασκαλοκεντρικά, πλέον η τάση που επικρατεί από τις έρευνες της ... -
Σχεδιασμός e-course για το μάθημα Ιστορίας Γ’ Γυμνασίου βασισμένο στη θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης του Howard Gardner
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024) -
Σχεδιασμός e-course στην αγγλική γλώσσα (ως δεύτερη γλώσσα) με διαπολιτισμικό περιεχόμενο βασισμένο στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03)Στην παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός e-course στην αγγλική γλώσσα (ως δεύτερη γλώσσα) βασισμένο στο μοντέλο ARCS με διαπολιτισμικό περιεχόμενο που έχει ως στόχο να ενισχύσει ...